کبد چرب گرید 2 چیست؟

به گزارش مجله عکسفا، آجیل ها و مغزها برای افراد مبتلا به کبد چرب بسیار مفید هستند. در این میان نیز مغز گردو به علت اینکه حاوی مقادیر بسیار زیاد امگا 3 است می تواند انتخاب مناسبی برای وعده صبحانه باشد. در وعده صبحانه می توانید از پنیرهای کم نمک به همراه گردو بهره ببرید.

کبد چرب گرید 2 چیست؟

کبد چرب گرید 2 نوعی بیماری کبدی است که در آن چربی به شدت در سلول های کبدی ذخیره می گردد. این بیماری معمولاً به علت سبک زندگی و تغذیه نادرست، فعالیت کم جسمانی و دیگر عوامل خطرزا به وجود می آید.

سبزیجات و میوه ها حاوی مواد مغذی مانند فیبر، ویتامین ها و آنتی اکسیدان هستند که به بهبود شرایط کبد یاری می نمایند. یکی از میوه هایی که برای کبد چرب گرید 2 مفید است لیمو ترش می باشد.

نوشیدن قهوه برای افراد مبتلا به این بیماری انتخاب خوبی است زیرا قهوه می تواند سطح آنزیم های کبدی را تا حدودی تنظیم کند.

آجیل ها و مغزها برای افراد مبتلا به کبد چرب بسیار مفید هستند. در این میان نیز مغز گردو به علت اینکه حاوی مقادیر بسیار زیاد امگا 3 است می تواند انتخاب مناسبی برای وعده صبحانه باشد. در وعده صبحانه می توانید از پنیرهای کم نمک به همراه گردو بهره ببرید.

ورزش به عنوان یکی از برترین روش ها برای کاهش وزن و کاهش چربی در کبد محسوب می گردد. بهتر است با مشاوره پزشک، برای خود برنامه ورزشی مناسب معین و برای تحقق آن، به صورت منظم ورزش کنید.

برای کنترل و مدیریت بیماری، باید به صورت منظم با پزشک خود دیدار کنید، آزمایشات منظم را انجام دهید و هرگونه تغییر در شرایط خود را به پزشک اطلاع دهید.

منبع:نماشا

منبع: فرارو
انتشار: 17 مرداد 1402 بروزرسانی: 17 مرداد 1402 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 2256

به "کبد چرب گرید 2 چیست؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "کبد چرب گرید 2 چیست؟" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کبد چرب گرید 2 چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید