آتش سوزی یک واحد مرغداری در سرخه مهار شد

به گزارش مجله عکسفا، فرمانده انتظامی سرخه بابیان اینکه یک واحد مرغداری شهرستان به دلایل نامعلوم دچار حریق شده بود، گفت: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت.

آتش سوزی یک واحد مرغداری در سرخه مهار شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران سرهنگ محمد مهرابی شامگاه یک شنبه در مصاحبه با خبرنگاران ضمن بیان اینکه هوشیاری مأموران انتظامی سرخه منجر به اطفای حریق یک واحد مرغداری در این شهرستان شد، ابراز داشت: غروب امروز یک شنبه مأموران انتظامی پاسگاه افتر شهرستان با مشاهده حجم بالای دود غلیظ در منطقه ای از روستای مومن آباد بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به هوشیاری و حس مسئولیت پذیری مأموران انتظامی، اضافه نمود: آنالیز های اولیه پلیس حاکی از این بود که یک واحد مرغداری به دلایل نامعلومی دچار آتش سوزی شده و در حال سوختن است.

فرمانده انتظامی سرخه بابیان اینکه آتش با همراهی مأموران آتش نشانی این شهرستان به موقع اطفا شد، ابراز داشت: خوشبختانه کسی در این حادثه آسیب ندید و آتش سوزی تلفات جانی نداشت.

مهرابی ضمن بیان اینکه علت وقوع این آتش سوزی در دست کارشناسان آتش نشانی است، اضافه نمود: عملکرد این مجموعه توسط مالک و شریک مرغداری موردتقدیر نهاده شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 431

به "آتش سوزی یک واحد مرغداری در سرخه مهار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتش سوزی یک واحد مرغداری در سرخه مهار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید