آخرین شرایط بوریس جانسون در بخش مراقبت های ویژه

به گزارش مجله عکسفا، دفتر نخست وزیری انگلیس شامگاه چهارشنبه 20 فروردین ماه گفت شرایط جسمانی بوریس جانسون که از دوشنبه گذشته در بخش مراقبت های ویژه (آی سی یو) بیمارستان بستری بوده، رو به بهبودی است.

آخرین شرایط بوریس جانسون در بخش مراقبت های ویژه

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، بر اساس اعلام سخنگوی جانسون، او با این حال همچنان در بخش مراقبت های ویژه بستری می ماند.

نخست وزیر انگلیس که دو هفته پیش به کرونا مبتلا شد، از دوشنبه (18 فروردین) به بخش مراقبت های ویژه منتقل و اعلام شد که شرایط جسمانی او رو به وخامت است و با ماسک اکسیژن تنفس می نماید.

سخنگوی جانسون عصر امروز (چهارشنبه) گفت که نخست وزیر همچنان در بخش مراقبت های ویژه (آی سی یو) بستری می ماند اما شرایط بالینی او پایدار است. وی اضافه نمود که بدن او به درمان های اجرا شده پاسخ مثبت داده است.

ریشی سوناک وزیر دارایی انگلیس نیز عصر امروز در کنفرانس خبری روزانه دولت، شرایط جانسون را مساعد توصیف کرد و گفت او روی تخت می نشیند و با تیم پزشکی تعامل مثبتی دارد.

وی اضافه نمود که شرایط جانسون یادآور این واقعیت است که تا چه اندازه ویروس کرونا خالی از تبعیض و بی رحم است.

گزارش ها حاکی است که جانسون حدود یک ماه پیش در یکی از بیمارستان هایی که تعداد از بیماران کرونایی در آن بستری بودند حضور یافته بود و طبق اذعان خودش، با تمام افراد در آنجا دست داده بود.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا پیشنهاد نموده بود که چهار شرکت دارویی این کشور آماده همکاری با لندن برای درمان جانسون هستند. با این دفتر نخست وزیری انگلیس با توجه به اینکه روش درمان شرکت های یادشده به لحاظ بالینی تائید نشده، پیشنهاد واشنگتن را نپذیرفت.

بعضی کارشناسان پزشکی معتقدند که بهبودی کامل بیمارانی که به بخش مراقبت های ویژه منتقل می شوند، چندین هفته زمان می برد. نخست وزیر انگلیس از دومینیک راب وزیر امور خارجه خواسته تا هر جا که لازم شد امور دولت را راهنمایی کند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 890

به "آخرین شرایط بوریس جانسون در بخش مراقبت های ویژه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط بوریس جانسون در بخش مراقبت های ویژه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید