آزمون جامع گردشگری به فروردین 99 موکول شد

به گزارش مجله عکسفا، آزمون جامع دوره های آموزشی کوتاه مدت گردشگری که قرار بود روز آدینه، 16 اسفندماه به صورت سراسری در استان های کشور برگزار گردد، به 22 فروردین ماه سال آینده موکول شد.

آزمون جامع گردشگری به فروردین 99 موکول شد

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت بلیط تهران کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به نقل از روابط عمومی معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، زاهد شفیعی ـ مدیرکل دفتر مطالعات و آموزش گردشگری ـ گفت: پیرو جلوگیری از اجتماعات به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در کشور، تاریخ آزمون جامع دوره های آموزشی کوتاه مدت گردشگری که قرار بود روز آدینه، 16 اسفندماه برگزار گردد، به روز آدینه 1399/1/22 تغییر کرد.

حق شرکت در این آزمون برای افرادی که با پرداخت وجه مربوطه به وسیله سامانه، فرایند ثبت نام خود را به سرانجام رسانده اند، محفوظ مانده و سایر متقاضیان نیز می توانند تا سرانجام روز یکشنبه، مورخ 98/12/25 با مراجعه به پنل آموزشی خود نسبت به انجام و تکمیل فرایند ثبت نام اقدام نمایند.

آزمون جامع دوره های آموزشی کوتاه مدت گردشگری به صورت سراسری از سوی ادارات کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان های کشور در تاریخ جدید برگزار می گردد.

منبع: دنیای سفر
انتشار: 8 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 644

به "آزمون جامع گردشگری به فروردین 99 موکول شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون جامع گردشگری به فروردین 99 موکول شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید