آلگری: یوونتوس در لیگ نمی تواند هلاس ورونا را با 6 گل شکست دهد

به گزارش مجله عکسفا، خبرنگاران: سرمربی تیم فوتبال یوونتوس با ابراز خرسندی از صعود قاطعانه تیمش به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا، به طرفداران بانوی پیر هشدار داد انتظار نداشته باشد که چنین نتیجه ای را در سری A تکرار کند.

آلگری: یوونتوس در لیگ نمی تواند هلاس ورونا را با 6 گل شکست دهد

به گزارش خبرنگاران، ماسیمیلیانو الگری پس از پیروزی 6 بر یک یوونتوس در خانه برابر هلاس ورونا که منجر به صعود بانوی پیر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا شد، گفت: ما تیم دوم خود را به میدان نفرستاده بودیم. ما یوونتوس هستیم و اینکه برای این بازی چنین عملکردی ارائه کنیم، کاملاً درست است. من روی بازیکنانم حساب می کنم و اگرچه بعضی بازیکنان به خصوص مرا وادار می نمایند، بعضی دیگر را کنار بگذارم، بازی های اینچنینی کار مرا برای میدان دادن به تمام بازیکنانم آسان می نماید.

دو گل از شش گل یوونتوس را سباستین جووینکو به ثمر رساند، بازیکنی که قراردادش با بانوی پیر در سرانجام فصل جاری به سرانجام می رسد. آلگری در پاسخ به این سؤال که آیا این گل ها ممکن است آخرین گل های جووینکو برای بانوی پیر باشد، گفت: کیفیت بالای بازی جووینکو چیز جدیدی نیست. او زمان زیادی برای حضور در ترکیب اصلی تیم نداشته است، چون من پنج مهاجم دارم و باید آنها را در دو خط حمله ای دو نفره جای دهم. با این حال بازیکنان در طول فصل باید آماده باشند تا هر زمانی که وقتش شد بتوانند به تیم یاری نمایند. جووینکو هرگز در فهرست فروش تیم قرار نداشته است. مذاکرات زیادی با او اجرا شده است اما من فکر نمی کنم که او بخواهد برود.

یوونتوس یکشنبه هفته آینده در سری A دوباره با هلاس ورونا روبه رو می گردد اما سرمربی بانوی پیر به مردانش هشدار داد فکر ننمایند که این بار هم می توانند با شش گل به پیروزی دست پیدا نمایند.

وی توضیح داد: این بازی با بازی که در جام حذفی داشته ایم کاملاً متفاوت خواهد بود، چرا که هلاس ورونا تیمی است که معمولاً کم گل می خورد. ما باید بازی مان را ارتقاء دهیم به خصوص که در این بازی دوباره از روی یک ضربه کرنر گل خوردیم.

فروش پل پوگبا و حرف و حدیث هایی که در مورد ناتوانی یوونتوس برای متقاعد کردن این بازیکن فرانسوی جهت ماندن در تورین با وجود دریافت یک پیشنهاد 100 میلیون یورویی وجود دارد، موضوعی دیگری بود که آلگری به آن اشاره داشت.

سرمربی پیشین میلان در این خصوص اظهار داشت: یوونتوس از عهده نگهداشتن پوگبا برمی آید، چون او اکنون دارد برای ما بازی می نماید. اینکه تمام تیم های اروپایی خواستار جذب پوگبا هستند عادی است، چون او تنها 21 سال سن دارد اما با این سن و سال کم بسیار بااستعداد است.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 492

به "آلگری: یوونتوس در لیگ نمی تواند هلاس ورونا را با 6 گل شکست دهد" امتیاز دهید

1 کاربر به "آلگری: یوونتوس در لیگ نمی تواند هلاس ورونا را با 6 گل شکست دهد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلگری: یوونتوس در لیگ نمی تواند هلاس ورونا را با 6 گل شکست دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید