آماده صادرات محصولات اندونزی به کشورهای حاشیه دریای خزر و اروپا هستیم

به گزارش مجله عکسفا، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه این منطقه ظرفیت های گسترده ای در حوزه صادرات دارد گفت: منطقه آزاد انزلی آمادگی صادرات محصول کشور اندونزی به کشورهای حاشیه دریای خزر و اروپا را دارد.

آماده صادرات محصولات اندونزی به کشورهای حاشیه دریای خزر و اروپا هستیم

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران از رشت، رضا شاد عصر امروز در دیدار با سفیر اندونزی در ایران با اشاره بر ضرورت آنالیز راهکارهای توسعه و مناسبات دو جانبه با تکیه بر ظرفیت های منطقه آزاد انزلی گفت: منطقه آزاد انزلی ظرفیت های گسترده ای در حوزه صادرات دارد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه قرار دریافت منطقه آزاد انزلی در راستا کریدورهای بین المللی ظرفیتی حائز اهمیت است اضافه کرد: این سازمان آمادگی صادرات محصولات کشور اندونزی را به کشورهای حاشیه دریای خزر و اروپا دارد.

شاد با تاکید بر اینکه بندر انزلی در گذشته دروازه اروپا برای ایرانیان بوده و یکی از نقاط توریستی و گردشگری کشور محسوب می گردد توضیح داد: منطقه آزاد انزلی در زمینه های صادرات و گردشگری دارای سابقه و توانمندی مناسب برای همکاری دو جانبه با کشور های منطقه است.

وی حجم صادرات منطقه آزاد انزلی را در سال های اخیر گسترده دانست و با بیان اینکه زیرساخت های مناسبی در حوزه های گردشگری و مالی در این منطقه ایجاد شده است اضافه کرد: مجتمع بندری کاسپین بزرگ ترین پروژ زیرساختی مناطق آزاد و واحدهای صنعتی صادراتی پیروز در منطقه آزاد انزلی احداث شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با اشاره به اینکه شاخص های مالی منطقه آزاد انزلی در سال های اخیر به طور مستمر رشد بالایی داشته است تاکید نمود: آمادگی لازم برای سرمایه گذاری سرمایه گذاران کشور اندونزی در بخش صنایع های تک در این منطقه وجود دارد.

شاد با تاکید بر اینکه در چارچوب کمیسیون همکاری مشترک دو کشور می توان فرصت های همکاری مناسبی را ایجاد کرد اضافه کرد: با توجه به توانمندی های بالای کشور اندونزی در صنایع الکترونیک، آمادگی خود را برای همکاری دو جانبه در این زمینه با این کشور اعلام می کنیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 11 آبان 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 354

به "آماده صادرات محصولات اندونزی به کشورهای حاشیه دریای خزر و اروپا هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده صادرات محصولات اندونزی به کشورهای حاشیه دریای خزر و اروپا هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید