احتمال استقرار ارتش برای محافظت از کامیونهای حامل سوخت در انگلیس

به گزارش مجله عکسفا، رسانه های انگلیس از احتمال استقرار نظامیان ارتش این کشور برای محافظت از کامیونهای حامل سوخت خبر داده اند.

احتمال استقرار ارتش برای محافظت از کامیونهای حامل سوخت در انگلیس

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، در پی بسته شدن چندین صندلی سوخت در انگلیس به علت کمبود آن و صف کشیدن مردم در مقابل پمپ بنزینها، نخست وزیر انگلیس درحال آنالیز استقرار نیروهای ارتش برای محافظت از کامیونهای حامل بنزین است.

براساس گزارش رسانه های انگلیسی، اقدامات اضطراری برای تامین سوخت کافی در صندلیهای سوخت از شامگاه یک شنبه اتخاذ شده است و کاسی کارتنگ وزیر بازرگانی انگلیس قرار است قوانین رقابتی در صنعت سوخت را تعلیق کند تا شرکتهای تامین نماینده بتوانند سوخت مورد احتیاج صندلیهای که بدون بنزین مانده اند را تامین نمایند.

براساس گزارش پایگاه خبری AOL، گزارشهای متعددی هم حاکی از این است که بوریس جانسون میخواهد روز دوشنبه نیروهای ارتش را برای محافظت از تانکرهای حامل سوخت و انتقال آن به صندلیهای سوخت اعزام کند.

گرنت شاپس وزیر حمل و نقل انگلیس هم گزارشها درباره درخواست یاری از ارتش را برای مدیریت مساله کمبود سوخت رد نکرده است.

صف های طولانی در مقابل صندلی های بنزین ها در سراسر انگلیس در روز شنبه پس از بسته شدن بعضی از این صندلی ها به علت کمبود سوخت ادامه داشت.

پس از اینکه بعضی از شرکت های بزرگ نفتی صندلی های بنزین خود را در روز آدینه تعطیل کردند، بسیاری از مردم در اثر نگرانی در خصوص روبرو شدن با کمبود بنزین، به این صندلی ها هجوم بردند.

در انگلستان، ماه هاست که یک بحران شدید تدارکات ادامه دارد؛ این بحران، یکی از پیامدهای مختلف برگزیت و عمدتا ناشی از کمبود حمل نماینده بار است: در این مورد، ماشین های حمل سوخت کافی برای راساندن سوخت به همه توزیع نمایندگان وجود ندارد.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1786

به "احتمال استقرار ارتش برای محافظت از کامیونهای حامل سوخت در انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال استقرار ارتش برای محافظت از کامیونهای حامل سوخت در انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید