احتمال وقوع سیلاب در آذربایجان غربی

به گزارش مجله عکسفا، خبرنگاران/آذربایجان غربی مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی با اشاره به اینکه وقوع سیلاب ها در استان دور از انتظار نیست، گفت: هشدارهای لازم داده شده و تیم های عملیاتی شهرستان ها بصورت آماده باش نسبی قرار دارند.

احتمال وقوع سیلاب در آذربایجان غربی

به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی،امیر جعفرزاده به اشاره به هشدار نارنجی مدیریت بحران استان را مبنی بر پیش بینی بارش باران و وزش باد شدید در سطح این استان اعلام و اعلام کرد: امدادگران جمعیت هلال احمر با توجه به این اعلام، برای عملیات بهنگام در شهرستانهای استان از امروز سوم فروردین ماه در شرایط آمادگی نسبی و آماده باش قرار گرفته اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی اضافه نمود: به دلیل بارندگی در روزهای آینده هلال احمر نسبت به آماده باش نیروهای عملیاتی، تجهیزات و خودرو های امدادی برای پاسخگویی به حوادث احتمالی، خودروی عملیاتی، موتور پمپ آب و دیگر تجهیزات سیلاب را هم برای پاسخگویی به حوادث احتمالی در سراسر استان به کار گرفته است.

جعفرزاده اضافه نمود: از هم استانی های عزیز خواهشمندیم از تردد و اسکان در راستا رودخانه و صعود به ارتفاعات جدا خودداری نمایند.

وی توضیح داد: هموطنان عزیز در صورت احتیاج به خدمات امدادی هلال احمر با شماره تماس اضطراری 112 برای دریافت این خدمات تماس حاصل فرمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 فروردین 1400 بروزرسانی: 24 فروردین 1400 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1522

به "احتمال وقوع سیلاب در آذربایجان غربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال وقوع سیلاب در آذربایجان غربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید