ادامه پالایش ثبت نامی های طرح اقدام ملی مسکن

به گزارش مجله عکسفا، مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن گفت: ارسال پیامک به پذیرفته شدگان غیرقطعی مرحله اول ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن طی روزهای آینده انجام می گردد.

ادامه پالایش ثبت نامی های طرح اقدام ملی مسکن

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه ویلایی قدیمی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران به نقل از میزان، پروانه اصلانی، مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن درباره آخرین اقدامات پالایش و اعلام نتایج مرحله اول ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن، گفت: در این مرحله از ثبت نام که دوم دی ماه به اتمام رسید 233 هزار و 822 نفر ثبت نام کردند که در حال حاضر مرحله اول پالایش متقاضیان با آنالیز اطلاعات مربوط به سوابق مالکیت شخصی، استفاده از یارانه و یاری های دولتی در حوزه زمین و مسکن و استفاده از تسهیلات بانکی خرید یا ساخت مسکن به سرانجام رسیده است.

مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن با تاکید بر این که پذیرش این مرحله از ثبت نام به عنوان پذیرش قطعی و نهایی محسوب نمی گردد، اضافه کرد: پذیرفته شدگان غیرقطعی این مرحله با پیامکی که دریافت می نمایند باید به ادارات کل، شرکت عمران شهرهای جدید یا بنیاد مسکن، بسته به محلی که ثبت نام نموده اند مراجعه نموده و با تشکیل پرونده، فرآیند ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

اصلانی از پالایش دو مرحله دیگر پس از دریافت پیامک به متقاضیان اطلاع داد و گفت: بعد از دریافت پیامک، متقاضیان پالایش شده در مرحله اول باید از نظر سکونت و همچنین تطابق مدارک ارائه شده با مدارک واقعی آنالیز شوند و در صورت صحت موارد ارائه شده با واقعیت، به عنوان پذیرفته شده قطعی شناخته شده و در غیر این صورت، جزو حذف شدگان از مرحله اول ثبت نام قلمداد خواهند شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 اسفند 1398 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 640

به "ادامه پالایش ثبت نامی های طرح اقدام ملی مسکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه پالایش ثبت نامی های طرح اقدام ملی مسکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید