اسماعیلی: آتش عدالت دامن قاچاقچیان کالا را خواهد گرفت ، اعلام رای دادگاه شبنم نعمت زاده

به گزارش مجله عکسفا، سخنگوی قوه قضائیه گفت: مشکل قاچاق کشور ما مرزنشینان نیستند بلکه واردات بی رویه و اقدامات قاچاقچیان است. دولت و نهادهای متولی باید وظایف خود را به درستی انجام دهند.

اسماعیلی: آتش عدالت دامن قاچاقچیان کالا را خواهد گرفت ، اعلام رای دادگاه شبنم نعمت زاده

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرنگاران؛ هفدهمین نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه در سالن ولایت دادگستری کل استان تهران شروع شد.

غلامحسین اسماعیلی در ابتدای این نشست گفت: درگذشت دو نوجوان کولبر کردستانی را تسلیت عرض می کنم. امیدوارم این حادثه تلخ آخرین حادثه ای باشد برای کسانی که برای به دست آوردن نان حلال سخت ترین کار را انتخاب می نمایند.

اسماعیلی ادامه داد: قاچاقچیان کالا بدانند آتش عدالت دامن آنها را خواهد گرفت و ضمن به آتش کشیدن کالای قاچاق جسم فربه آنها را هم در بر می گیرد. بارها اعلام کردیم مشکل قاچاق کشور ما مرزنشینان نیستند بلکه واردات بی رویه و اقدامات قاچاقچیان است. دولت و نهادهای متولی باید وظایف خود را به درستی انجام دهند.

سخنگوی قوه قضاییه توضیح داد: سیاست دستگاه قضا و مجازاتها در این رابطه قاطع است و همکاران بنده احکامی صادر نمایند که برای مجرمان هزینه بردار باشد.

اسماعیلی در ادامه اضافه کرد: خدمت رسانی بی وقفه به مردم و فرهنگ سازی برای کار جهادی و خدمت به مردم شعار اصلی قوه قضائیه است اقدامات تبلیغاتی نیست و کار بر اساس باور و اعتقاد است. بازدید رئیس قوه قضاییه از حوزه قضایی پیشوا و ورامین این پیغام را داشت که تعطیلی پنجشنبه ها و آلودگی هوا و فراخوان های بی اثر ضد انقلاب برای تجمعات و خورشید گرفتی و غیره مانعی برای خدمت به مردم نیست. می توان قبل از طلوع آفتاب از خانه بیرون آمد و در حین بازدید از یک مرکز نماز آیات به جا آورد.

اسماعیلی در پاسخ به سوالی مبنی بر آخرین شرایط دادگاه های ویژه مفاسد مالی گفت: شبنم نعمت زاده و احمدرضا لشگری پور به جرم مشارکت در اخلال عمده در نظام مالی به وسیله اخلال در نظام توزیع مایحتاج عمومی و پیش خرید دارو هر یک محکوم شدند به 20سال حبس تعزیری و 74ضربه شلاق تعزیری و محرومیت دائم از هرگونه خدمات دولتی.

وی اضافه کرد: همچنین شبنم نعمت زاده شخصا محکوم شد به رد مال به مبلغ 45میلیارد ریال در حق آقایان محمدرضا وحیدی نژاد و علی زرد کف.

این خبر تکمیل میشود

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 627

به "اسماعیلی: آتش عدالت دامن قاچاقچیان کالا را خواهد گرفت ، اعلام رای دادگاه شبنم نعمت زاده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسماعیلی: آتش عدالت دامن قاچاقچیان کالا را خواهد گرفت ، اعلام رای دادگاه شبنم نعمت زاده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید