اطلاعیه فدراسیون: پرسپولیس &ndash پارس با تماشاگران

به گزارش مجله عکسفا، باشگاه پرسپولیس گفت حکم محرومیت این تیم از حضور تماشاگران، تعلیقی است و طرفداران برای اولین بازی فصل جدید که برابر تیم پارس جنوبی جم انجام می گردد، منعی برای حضور در استادیوم و تشویق تیم محبوب خود ندارند.

اطلاعیه فدراسیون: پرسپولیس &ndash پارس با تماشاگران

بخش حقوقی باشگاه در این ارتباط با توجه به برخی مطالب انتشار یافته در رسانه ها و شبکه های اجتماعی، تاکید نمود؛ طرفداران پرسپولیس مسئله ای برای حضور در استادیوم نخواهند داشت و در عین حال باشگاه در حال پیگیری احکام صادره از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال است.

در این ارتباط اعتراض باشگاه در تاریخ 23 تیر و ظرف موعد مقرر تقدیم شده است تا به وسیله سازمان لیگ در اختیار کمیته استیناف قرار بگیرد. این اعتراض به وسیله سیستمی به ثبت رسیده و باشگاه منتظر رسیدگی به آن از سوی فدراسیون است.

ظاهرا خبری که در سایت رسمی فدراسیون فوتبال منتشر شده بودموب اشتباه رسانه ها و طرفداران پرسپولیس شد تا اینکه عصر امروز سایت فدراسیون فوتبال با انتشار اطلاعیه ای اظهار داشت محرومیت پرسپولیس تعلیقی است.

در متن اطلاعیه سایت فدراسیون فوتبال آمده: ر اساس رای کمیته انضباطی که در تاریخ 17 تیرماه به وسیله سایت فدراسیون منتشر شده دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به محرومیت تعلیقی از حضور تماشاگران خود در یک مسابقه محکوم شدند که در متن ابتدایی خبر منتشر شده اشاره ای به تعلیقی بودن این حکم نشده و در پی آن به همین صورت در کلیه رسانه ها منتشر شده است. پس از انتشار خبر ،روابط عمومی فدراسیون به سرعت حکم منتشره را اصلاح نموده و تعلیقی بودن محرومیت در خبر قید شده است.

با این وجود به دلیل اختلاف متن خبر با اخبار منتشر شده در رسانه ها متاسفانه سوء برداشتی در مورد این اشتباه صورت گرفت.

سایت فدراسیون فوتبال تصویر نامه ارسالی به دو باشگاه را منتشر نموده و بدین ترتیب طرفداران پرسپولیس منعی برای حضور در بازی ابتدای فصل تیم ان ندارند و تنها باید مراقب باشند چرا که با اولین اشتباه آنها این حکم از حالت تعلیقی بیرون می آید و اجرایی می گردد.

11

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 16 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 189

به "اطلاعیه فدراسیون: پرسپولیس &ndash پارس با تماشاگران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعیه فدراسیون: پرسپولیس &ndash پارس با تماشاگران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید