الجبوری: شغل دوم نداریم، از کجا کسب درآمد کنیم؟، خیلی ها بعد از انتخابات مجلس دیگر پیدایشان نشد

به گزارش مجله عکسفا، بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: بیشتر بازیکنان تیم ما حرفه ای جز فوتبال ندارند و با این وضعیتی که باشگاه دارد، از کجا باید کسب درآمد کنیم؟

الجبوری: شغل دوم نداریم، از کجا کسب درآمد کنیم؟، خیلی ها بعد از انتخابات مجلس دیگر پیدایشان نشد

احمد الجبوری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص دیدار با ماشین سازی و برد تیمش گفت: این مسابقه برای ما آسان نبود و ماشین سازی بازی خوبی از خودش به نمایش گذاشت و در بخش تهاجمی هم تیم خوبی بود. با این حال تیم ما از لحاظ بازیکن و انسجام تاکتیکی بهتر از حریف ظاهر شد و چند موقعیت دیگر را هم از دست دادیم. در مجموع شایسته برد بودیم.

وی با اشاره به مسائل مالی باشگاه نفت مسجدسلیمان تاکید کرد: متاسفانه شرایط تغییری نکرده و شش ماه از آخرین دریافتی ما می گذرد. وقتی با باشگاه هم صحبت می کنیم می گویند که پولی نیامده است. تحمل این شرایط دیگر برای بازیکنان سخت شده است. در حال حاضر فقط برای دفاع از شخصیت تیم و همچنین خوشحالی هواداران تلاش می کنیم.

الجبوری مطرح نمود: امسال فقط در دو، سه مقطع پول گرفتیم و الان شرایط بسیار بدی داریم. بیشتر ما شغل دوم نداریم و فوتبال حرفه اصلی ما است، با این شرایط از کجا باید کسب درآمد کنیم؟ تا چند ماه پیش که انتخابات مجلس برگزار نشده بود، برخی کمک ها به تیم انجام می شد ولی بعد از انتخابات خیلی ها دیگر پیدایشان نشد. امیدوارم مسائل تیم ما حل شود، مردم مسجدسلیمان به این تیم دل خوش کرده اند و اگر این شرایط ادامه داشته باشد خیلی ها از نفت مسجدسلیمان جدا خواهند شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1079

به "الجبوری: شغل دوم نداریم، از کجا کسب درآمد کنیم؟، خیلی ها بعد از انتخابات مجلس دیگر پیدایشان نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الجبوری: شغل دوم نداریم، از کجا کسب درآمد کنیم؟، خیلی ها بعد از انتخابات مجلس دیگر پیدایشان نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید