انتقاد میک والاس از دورویی اتحادیه اروپا خبرنگاران

به گزارش مجله عکسفا، نماینده ایرلندی مجلس اروپا دوشنبه در پیامی در توییتر حمایت اتحادیه اروپا از تحریم های آمریکا علیه سوریه و ونزوئلا را دلخراش توصیف کرد.

انتقاد میک والاس از دورویی اتحادیه اروپا خبرنگاران

با ما سفر کنید و با تور اروپا تابستان 1400 از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، میک والاس نماینده ایرلندی مجلس اروپا دوشنبه در پیغامی در توییتر از دورویی اتحادیه اروپا درباره حمایت از تحریم ها علیه سوریه و ونزوئلا انتقاد کرد.

وی در این پیغام توییتری نوشت: حمایت اتحادیه اروپا از تحریم های غیرقانونی آمریکا علیه ونزوئلا و سوریه دلخراش است.

والاس در ادامه نوشت: این بدترین ریاکاری به شمار می آید که اتحادیه اروپا می گوید نگران حقوق بشر است، اما در همان زمان مردم را با حمایت از تحریم ها محکوم به مرگ می نماید.

وی چندی پیش نیز در پیغامی توییتری نوشته بود: آمریکا در حال حاضر علیه 38 کشور در دنیا تحریم اعمال نموده که نوعی تروریسم مالی به شمار می آید و اتحادیه اروپا در بسیاری از این تحریم ها آمریکا را همراهی نموده است.

این نماینده مجلس اروپا در ادامه پیغام خود به کوبا نیز اشاره نمود که با وجود آنکه تحت تحریم های آمریکا واقع شده است، اما به بیش از 39 کشور دنیا تیم پزشکی برای مقابله با همه گیری ویروس کرونا اعزام نموده است.

والاس چند روز پیش نیز با انتشار ویدئویی در صفحه توئیتر خود گفت: طی 20 سال گذشته، شاهد افزایش چشمگیر در استفاده از تحریم ها توسط یک یا گروهی از کشور ها بر دولت های دیگر یا اشخاص بودیم که معمولا به عنوان واکنشی به بهانه اقدامات ضد حقوق بشری اعمال شدند.

وی شرح داد: استفاده از این انواع مختلف تحریم به صورت سنتی توسط شورای امنیت سازمان ملل تسهیل می شد، و به صورت شفاف هم در قوانین بین المللی در این باره شرح داده شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 فروردین 1400 بروزرسانی: 22 فروردین 1400 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1517

به "انتقاد میک والاس از دورویی اتحادیه اروپا خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد میک والاس از دورویی اتحادیه اروپا خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید