انتقاد نماینده بوشهر از یک برنامه تلویزیونی در شبکه یک

به گزارش مجله عکسفا، نماینده مردم بوشهر در مجلس در انتقاد از یک برنامه تلویزیونی گفت: دو تن از بی هنران سینما به همراه مجری ناتوان شبکه یک مالی ترین استان کشور را مورد سخره قرار می دهند.

انتقاد نماینده بوشهر از یک برنامه تلویزیونی در شبکه یک

به گزارش خبرنگاران، عبدالحمید خدری در جلسه علنی نوبت عصر امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایطی که کشور با جنگ تمام عیار مالی روبرو است، کوشش برای ایجاد آرامش و انسجام مردم بیش از هر زمان دیگری احساس می شود. متأسفانه دو تن از بی هنران سینما به همراه مجری ناتوان شبکه یک مالی ترین استان کشور (بوشهر) را به سخره دریافتد. رسانه ملی در ابتدای سال و ایام نوروز باید بیشترین رضایت و علاقمندی نسبت به برنامه های خود ایجاد کند اما با کج سلیقگی و در حالی که بیشتر نقاط کشور دچار بحران خانمان سوز سیلاب است موجبات نارضایتی و اعتراض مردم بوشهر را بر می انگیزد.

نماینده مردم بوشهر در مجلس اضافه کرد: هر چند اینگونه اقدامات در صدا و سیما دارای سابقه است پرسش اینجاست که چه کسی جوابگوی رفتار تحریک آمیز آنهاست؟ نادیده دریافت تاریخ، اصالت و ارزش های بالای یک استان با پیغام عذرخواهی اینستاگرامی قابل جبران نیست. درخواست ما این است که ضمن عذرخواهی رسمی عوامل برنامه به وسیله رسانه ملی زمین های عدم تکرار این رویه نامناسب فراهم شود.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس ضمن ابراز ناراحتی مردم این استان تاکید نمود: تکرار اینگونه گستاخی ها عمداً یا سهواً با واکنش های شدیدی از سوی مردم و دلسوزان این استان روبرو خواهد شد. استان بوشهر استانی است که به واسطه شرایط مالی و درآمدزایی به یکی از مهاجرپذیرترین استان های کشور تبدیل شده است اما در اثر بی مهری مسئولان درگیر نیازهای اولیه خود بوده و با مسائل زیربنایی دست و پنجه نرم می نماید. گویا دستان مردم شکیبا بوشهر همچنان بی نمک است و نام و نان بوشهر در یک برنامه بی کیفیت صدا و سیما محک می خورد.

نماینده مردم بوشهر در مجلس ادامه داد: اگر صدا و سیما از این پس در برنامه ها و مسابقات تلویزیونی خود با طرح سوال هایی از استان بوشهر قصد بالا بردن معلومات هم وطنان عزیزمان را دارد توصیه می شود که از سوالات متنوع و واقعی استفاده کند. اگرنه همان بهتر که خاموش باشد. بندر تاریخی سیراف که گنجینه خلیج فارس است در کدام استان قرار گرفته است؟ پایتخت انرژی ایران کجاست؟ کدام استان سابقه یک قرن مبارزه با استعمار را دارد؟

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 133

به "انتقاد نماینده بوشهر از یک برنامه تلویزیونی در شبکه یک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد نماینده بوشهر از یک برنامه تلویزیونی در شبکه یک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید