بیشتر دانش آموزان بریتیش کلمبیا در سپتامبر تمام وقت به مدرسه می فرایند

به گزارش مجله عکسفا، راب فلمینگ وزیر آموزش چهارشنبه بیان کرد که بیشتر دانش آموزان بریتیش کلمبیا از مهدکودک تا کلاس دوازدهم در سپتامبر به صورت تمام وقت به کلاس درس بازمی گردند.

بیشتر دانش آموزان بریتیش کلمبیا در سپتامبر تمام وقت به مدرسه می فرایند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای توریستی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

فلمینگ گفت با مشورت دکتر بانی هنری مسئول ارشد بهداشت استان، دانش آموزان در گروه های یادگیری سازمان دهی می شوند تا تعداد افرادی که با آن ها در تماس هستند کاهش پیدا کند و ریسک انتقال بیماری کم بگردد.

هنری گفت گروه های یادگیری مدارس ابتدایی و هدایت حداکثر 60 دانش آموز خواهد داشت و دانش آموزان مدارس بالاتر حداکثر 120 نفر خواهد بود. تعداد کمتری از دانش آموزان در گروه های کم سن تر جای می گیرند چون آن ها سخت تر می توانند فاصله گذاری فیزیکی ایمن و شستن درست دست ها را رعایت نمایند.

دولت استانی برای این که مطمئن باشد تدابیر ایمنی اجرا شده کافی هستند می خواهد 45.6 میلیون دلار هزینه کند. این شامل افزایش شست و شوی سطوح تماس، افزایش تعداد ایستگاه های ضدعفونی دست و در دسترس بودن ماسک می گردد.

کارکنان و دانش آموزان یا والدین آن ها باید خودشان را به صورت روزانه برای علائم کووید-19 آنالیز نمایند. ماسک اجباری نخواهد بود اما در شرایط هایی که فاصله گذاری فیزیکی قابل انجام نیست، توصیه می گردد که افراد از ماسک استفاده نمایند و ماسک برای آن ها فراهم خواهد شد.
هنری گفت اعتماد بالایی به این برنامه دارد و تا زمانی که میزان انتقال محلی پایین باقی بماند، مدارس می توانند با ایمنی دوباره افتتاح شوند.

او گفت نمی توانیم آینده را پیش بینی کنیم و داریم برای چند سناریو برنامه ریزی می کنیم. اگر تعداد موارد انتقال بیماری افزایش پیدا کند بازبینی خواهیم کرد و افزود که هیچ رقم جادویی وجود ندارد که مسئولان استانی بخواهند طبق آن برنامه شان را بازبینی نمایند.

فلمینگ گفت بازگشتن حدود 200 هزار دانش آموز در ژوئن به کلاس های درس، به مسئولان اطلاعات مهمی درباره فراهم کردن شرایط ایمن برای دانش آموزان و کارکنان داده است.

هنری گفت: اثر بستن مدارس می تواند برای برخی بچه ها تا سرانجام عمر باقی بماند. می دانیم میزان اضطراب افزایش یافته و مسائل سلامت روان برای جوانان بیشتر شده و خانواده ها در مراقبت از بچه ها در خانه چالش هایی داشته اند.

اما فدراسیون معلمان بریتیش کلمبیا می گوید این برنامه احتیاجمند زمان و کار بیشتری است و خواسته پیش از اجرای آن مشاوره بیشتری با حوزه های مدارس و اتحادیه های محلی انجام گردد.

اتحادیه در بیانیه ای گفت: اگر برنامه با سرعت بیش از حد انجام بگردد یا سوال های زیادی بدون جواب باقی بماند، پیروز نخواهد بود. بازگرداندن همه در یک زمان، حتی با نسخه ای از یک مدل گروهی در روز نخست بعد از آخر هفته روز کار بیش از حد زود است، مخصوصا با توجه به اینکه سوال های زیادی درباره اعلانیه امروز بدون پاسخ باقی مانده اند.

اتحادیه همچنین گفت برای حفظ فاصله گذاری فیزیکی احتیاج به کلاس هایی با اندازه های کوچک تر است و خواهان شفافیت بیشتر درباره نحوه اجرای مدل گروهی و اینکه چطور این کار می تواند معلم ها و دانش آموزان را امن نگه دارد، شد.

منبع: ایرونی ها
انتشار: 17 مهر 1399 بروزرسانی: 17 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1146

به "بیشتر دانش آموزان بریتیش کلمبیا در سپتامبر تمام وقت به مدرسه می فرایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیشتر دانش آموزان بریتیش کلمبیا در سپتامبر تمام وقت به مدرسه می فرایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید