بازی های جام حذفی ولیگ برتر برای نساجی مازندران حکم فینال دارد

به گزارش مجله عکسفا، به گزارش خبرنگاران، میثم بائو شامگاه چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیم های نساجی مازندران و ملوان انزلی در جام حذفی فوتبال کشور در قائمشهر گفت، در این ملاقات برابر تیم ملوان همانند دیگر بازی های لیگ برتر خیلی قوی و پُرقدرت ظاهر می شویم.

بازی های جام حذفی ولیگ برتر برای نساجی مازندران حکم فینال دارد

وی اضافه نمود: رقابت های جام حذفی فقط تک بازی است و دو تیم چیزی برای از دست دادن ندارند و به زمین می فرایند تا برنده شوند.

مربی تیم نساجی مازندران، از تیم ملوان انزلی به عنوان یک تیم ریشه دار در فوتبال کشور که هویت فوتبال استان گیلان هست یاد کرد و ادامه داد، این تیم سابقه قهرمانی در رقابت های فوتبال جام حذفی کشور را دارد و حتی چند بار هم به فینال نیز رسیده است.

بائو توضیح داد، امیدوارم فردا تیم نساجی بتواند با ارائه نمایش منطقی و خوب به فزونی دست پیدا کند.

وی اظهار کرد که در بازی فردا شب احتمال اینکه چند بازیکن جوان که در رقابت های لیگ برتر کمتر فرصت بازی به آنها داده شده، به میدان بفرایند و معتقد هستیم که آنها آینده فوتبال نساجی مازندران هستند.

فرصت اشتباه نداریم

مربی نساجی در بخش دیگری با بیان اینکه شرایط جام حذفی و این مسابقه، حساسیت های بازی را بالا برده و به نوعی یک دربی بین شمالی ها محسوب می گردد، گفت، البته با احترام به طرفداران ملوان انزلی و تماشاگرانش که همواره مثل یک برادر با طرفداران نساجی بودند، ان شاالله ما سربلند و پیروز از زمین بیرون بیاییم.

تیم نساجی مازندران در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور پنجشنبه شب 9 اردیبهشت از ساعت 21 در استادیوم شهید وطنی قائمشهر میزبان تیم ملوان انزلی است.

نساجی در مرحله یک شانزدهم جام حذفی دربازی خانگی تیم سایپا تهران را در ضربات پنالتی شکست داد و تیم ملوان نیز با پیروزی 2 - 1 برابر تیم ویستا توربین حریف تیم نساجی دربه مرحله یک هشتم نهایی شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 خرداد 1400 بروزرسانی: 3 خرداد 1400 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1594

به "بازی های جام حذفی ولیگ برتر برای نساجی مازندران حکم فینال دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی های جام حذفی ولیگ برتر برای نساجی مازندران حکم فینال دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید