باغداران برای خرید پوشش بیمه ای اقدام نمایند

به گزارش مجله عکسفا، مدیر جهاد کشاورزی قیروکارزین گفت: تنها راه جبران خسارت کشاورزی و تضمین فراوری بیمه است، باغداران هر چه سریع تر نسبت به خرید پوشش بیمه ای محصولات کشاورزی اقدام نمایند.

باغداران برای خرید پوشش بیمه ای اقدام نمایند

جهت دریافت خدمات معماری ساختمان ویلایی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، مهدی همتی شنبه 23 فروردین در جمع خبرنگاران با اشاره به پیش بینی های هواشناسی مبنی بر ناپایداری های جوی در روزهای آینده، مطرح نمود: مهلت بیمه گری مرکبات و نخیلات در صورت عدم وقوع عامل خسارت تا سرانجام فروردین ماه ادامه دارد.

به گفته او، بارندگی سیل آسا، تگرگ، طوفان، بارندگی های بی موقع در زمان تلقیح گل، سرما، سیل و زلزله ازجمله عوامل خطر تحت پوشش بیمه باغ ها است.

مدیر جهاد کشاورزی قیر و کارزین استان فارس اظهار کرد: تا به امروز بیش از 1500 هکتار از انواع میوه مرکبات و بیش از 1600 هکتار از محصول نخیلات این شهرستان تحت پوشش بیمه قرارگرفته است که قریب به 20 درصد از سطح باغ های شهرستان را شامل می گردد.

همتی با یادآوری این که در چند سال اخیر امکان بیمه تنه درختان مرکبات نیز فراهم شده است، مطرح نمود: با این طرح درختان غیر مثمر نیز تحت پوشش قرار می گیرند کما اینکه در امسال تا به امروز برای بیش از 600 هکتار قرارداد بیمه تنه انواع مرکبات منعقدشده است.

او افزود: در پی اطلاع رسانی های عمومی و با اقدامات ترویجی صورت گرفته توسط مروجین پهنه و شرکت خدمات بیمه ای فعال در این شهرستان سطوح تحت پوشش بیمه نسبت به سنوات قبل تا به امروز افزایش نزدیک به ده درصدی دارد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قیروکارزین گفت: بارندگی و طوفان سوم فروردین ماه به باغ ها خسارت هایی وارد نموده است، کارشناسان بیمه از باغ های آسیب دیده تحت پوشش بیمه بازدید و گزارش های لازم برای صندوق بیمه محصولات کشاورزی تهیه و ارسال نموده اند.

همتی یادآور شد: با توجه به وقوع بیماری کرونا و تمهیدات اتخاذشده برای پیشگیری از شیوع آن، صندوق بیمه محصولات کشاورزی امکان خرید غیرحضوری پوشش بیمه ای را فراهم نموده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 781

به "باغداران برای خرید پوشش بیمه ای اقدام نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باغداران برای خرید پوشش بیمه ای اقدام نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید