آنالیز نحوه یاری به صاحبان کسب وکار در ماجرای شیوع کرونا

به گزارش مجله عکسفا، به دنبال تأکید رئیس کل بانک مرکزی به مدیران بانک ها جهت همراهی و مساعدت با مشتریان خود در مورد اقساط پرداختی آنها در پی شیوع کرونا و مسائل ناشی از آن، قرار است این موضوع در شورای پول و اعتبار آنالیز گردد.

آنالیز نحوه یاری به صاحبان کسب وکار در ماجرای شیوع کرونا

به گزارش بانک مرکزی، عبدالناصر همتی، دیروز با انتشار یادداشتی در اینستاگرام، با توجه به تعطیلی یا کاهش فعالیت بعضی از کسب وکارهای کشور به علت شیوع کرونا، به مدیران بانک ها توصیه کرد در زمینه تمدید زمان و نحوه وصول اقساط وام ها، همراهی لازم را با مشتریان داشته باشند.

همتی اظهار کرد: این روزها باوجود ریسک فعالیت در شعب بانک ها شاهد کوشش ها و زحمات کارکنان نظام بانکی برای خدمت به مردم به ویژه در شعب بانک ها هستیم و ضمن توجه به دستورالعمل های بهداشتی، از این زحمات قدردانی می کنیم.

او اضافه نمود: بر اساس شرایط فعلی که موجب تعطیلی یا کاهش بعضی از کسب وکارهای کشور شده، کاهش عایدی بعضی واحدها و صنوف و اشخاص حقیقی را نیز در پی داشته است.

رئیس کل بانک مرکزی خطاب به مدیران بانک ها توصیه کرد که شرایط امروز اشخاص حقیقی و حقوقی که از این بابت دچار وقفه درآمدی می شوند، در نظر گرفته و در زمینه تمدید زمان و نحوه وصول اقساط وام ها، همراهی لازم را با مشتریان به عمل آورند و مراعات شرایط آنها را بکنند.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 30 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 793

به "آنالیز نحوه یاری به صاحبان کسب وکار در ماجرای شیوع کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز نحوه یاری به صاحبان کسب وکار در ماجرای شیوع کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید