تاکید عمان و سوریه بر همکاری مشترک برای مقابله با چالش ها

به گزارش مجله عکسفا، وزیر خارجه سوریه و همتای عمانی اش در ملاقات با یکدیگر در مسقط، بر اقدام مشترک برای رویارویی با چالش های پیش دو کشور تأکید کردند.

تاکید عمان و سوریه بر همکاری مشترک برای مقابله با چالش ها

با همراهی تور عمان از نگین خاورمیانه مسقط و صلاله دیدن کنید و با زیبایی های خاورمیانه و فرهنگ شیخ نشین ها آشنا شوید .

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، ولید المعلم وزیر خارجه سوریه، روز گذشته به نمایندگی از بشار اسد رئیس جمهوری سوریه برای عرض تسلیت درگذشت سلطان قابوس بن سعید پادشاه عمان که 10 ژانویه(20 دی) درگذشت، به این کشور سفر نموده و امروز با یوسف بن علوی همتای عمانی اش ملاقات کرد.

المعلم در این ملاقات درگذشت سلطان قابوس را به بن علوی تسلیت گفت و از نقش برجسته سلطان فقید در تقویت پیوندهای دوستی میان دو کشور برادر قدردانی و ابراز امیدواری کرد که سلطنت عمان تحت پادشاهی هیثم بن طارق به رویکردش به سمت پیشرفت و شکوفایی تحت ادامه خواهد داد.

خبرگزاری رسمی سوریه(سانا) گزارش داد، دیدگاه های طرفین در بعضی از مسائل به بحث گذاشته شده، همسو بود و این دو وزیر بر اهمیت تداوم تماس ها، هماهنگی ها و اقدام مشترک برای مقابله با چالش ها و عبور از آنها تأکید کردند.

از سوی دیگر، بن علوی از تسلیت گویی سوریه به مناسبت درگذشت سلطان قابوس تشکر و بر همدردی و همبستگی ملت عمان با ملت سوریه را در رویارویی با جنگی که سوریه را هدف قرار داده، تأکید کرد و گفت: رهبری عمان به قدرت رهبری و ملت سوریه در پشت سر گذاشتن این جنگ و بازگرداندن امنیت و شکوفایی به کشور مطمئن اعتماد دارد.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 657

به "تاکید عمان و سوریه بر همکاری مشترک برای مقابله با چالش ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید عمان و سوریه بر همکاری مشترک برای مقابله با چالش ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید