تحریم ها علیه روسیه تبعات غیر قابل پیش بینی را به دنبال خواهد داشت

به گزارش مجله عکسفا، خبرنگاران: سفیر چین در آلمان خاطرنشان کرد که اعمال تحریم ها علیه روسیه عواقبی را به دنبال خواهد داشت که نمی توان آن را پیش بینی کرد.

تحریم ها علیه روسیه تبعات غیر قابل پیش بینی را به دنبال خواهد داشت

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از شبکه المیادین، شی مینگ، سفیر چین در آلمان ضمن مخالفت با اعمال هرگونه تحریم علیه روسیه بیان کرد که تحریم ها علیه مسکو به دلیل تحولات اوکراین تبعاتی دارد که نمی توان آن را پیش بینی کرد.

پیش از این دونالد تاسک، نخست وزیر لهستان تاکید نموده بود که وابستگی آلمان به گاز روسیه بدون شک می تواند حق حاکمیت اروپا را محدود کند.

این در حالی است که وزیر خارجه آمریکا ضمن مخالفت با اعمال تحریم های آمریکا و غرب علیه روسیه تأکید کرد که اعمال تحریم های احتمالی علیه مسکو به دلیل بحران اوکراین، روی دو پرونده سوریه و ایران تأثیر منفی می گذارد.

جان کری، وزیر خارجه آمریکا بیان کرد که اعمال تحریم های احتمالی آمریکا و غرب علیه روسیه به دلیل تحولات اوکراین روی دو پرونده سوریه و ایران تأثیر منفی خواهد گذاشت.

جان کری در سخنرانی خود در کنگره آمریکا تأکید کرد که واشنگتن بدون هیچ گونه رغبتی، به سمت اعمال تحریم ها علیه روسیه پیش می رود.

وی در ادامه اضافه کرد: ما معتقد نیستیم که منزوی کردن روسیه برای کسی فائده داشته باشد به ویژه اینکه کوشش هایی در مورد پرونده هسته ای ایران و مسئله تسلیحات شیمیایی سوریه، موضوع افغانستان و دیگر موضوعات انجام شده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 407

به "تحریم ها علیه روسیه تبعات غیر قابل پیش بینی را به دنبال خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحریم ها علیه روسیه تبعات غیر قابل پیش بینی را به دنبال خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید