تصویب طرح توسعه سواحل رودخانه اروند

به گزارش مجله عکسفا، خبرنگاران/خوزستان نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح توسعه سواحل اروند و ساحل سازی در این منطقه با همراهی نمایندگان استان به تصویب رسید تا ساحل اروند نیز توسعه پیدا کند و موجب جذب گردشگر در این مناطق گردد.

تصویب طرح توسعه سواحل رودخانه اروند

جهت دریافت خدمات اجرای گلدان در پشت بام با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

عبدالله سامری در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اظهار کرد: اروند رودخانه بزرگی است و سواحل زیادی دارد که در زمان جنگ این سواحل از بین رفته و با توجه به پیشنهادات ارائه شده در این زمینه، مصوب شد تا دولت بتواند اعتباراتی را برای توسعه ساحل سازی اروند در نظر بگیرد.

وی در مورد محدوده ساحل اروند برای توسعه اضافه نمود: ساحل موردنظر برای توسعه از محدوده خرمشهر تا انتهای آبادان است.

سامری توضیح داد: سواحل اروند در آبادان و خرمشهر در گذشته ساحل سازی داشت و این سواحل محل گردشگری و تفریح مردم بود که به این دلیل خرمشهر را در گذشته عروس ایران می نامیدند زیرا دارای ظرفیت بزرگی در زمینه گردشگری و تفریح بود.

وی بیان کرد: اگر این مصوبه به خوبی اجرایی گردد، شاهد ساحل سازی خوبی در اروند خواهیم بود و ساحل اروند محلی برای تفریح و گردشگری مردم می گردد.

سامری ادامه داد: با توجه به این که آبادان و خرمشهر به عنوان منطقه آزاد هستند، این ساحل سازی و توسعه سواحل اروند، آبادان و خرمشهر را به قطبی برای گردشگری در کشور تبدیل می نماید.

وی گفت: دولت کوشش می نماید تا به لایروبی اروند بپردازند و اجرایی شدن لایروبی اروند، یاری شایانی به این طرح نیز می نماید و تصویب طرح توسعه ساحل اروند اتفاق بسیار خوبی برای مردم خرمشهر، آبادان، مینوشهر و ... است و امیدواریم موجب توسعه و جذب گردشگر گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 680

به "تصویب طرح توسعه سواحل رودخانه اروند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویب طرح توسعه سواحل رودخانه اروند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید