کوشش ایتالیایی ها برای منصرف کردن پراندلی از استعفا

به گزارش مجله عکسفا، خبرنگاران: نایب رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا از کوشش این سازمان برای منصرف کردن سرمربی آتزوری از استعفای خود اطلاع داد.

کوشش ایتالیایی ها برای منصرف کردن پراندلی از استعفا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، دمتریو آلبرتینی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا گفت که او و همکارانش در کوشش هستند چزاره پراندلی، سرمربی تیم ملی این کشور را از تصمیم خود برای ترک آتزوری منصرف نمایند.

پراندلی بلافاصله پس از شکست ایتالیا برابر اروگوئه در دور سوم بازی های مرحله گروهی جام جهانی 2014 و حذف آن از گردونه رقابت ها، استعفا کرد و گفت استعفایش هم قطعی و غیرقابل بازگشت است.

با این حال ایتالیایی ها امیدوارند او را که لاجوردی پوشان را دو سال پیش به فینال یورو 2012 و به آسانی به جام جهانی 2014 رساند، حفظ نمایند.

آلبرتینی که پس از استعفای جان کارلو آبته، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا (به دنبال ناکامی آتزوری در جام جهانی) زمام امور را در دست دارد، به شبکه رای اسپورت ایتالیا گفت: قاعدتاً نمی توان قضاوت مثبتی درباره عملکرد تیم در این دوره از جام جهانی داشت. ما در حالی در جام جهانی حضور داشتیم که بعد از بازی اول خود (پیروزی 2 بر یک برابر انگلیس) توقعات از ما زیاد شد.

آلبریتی اضافه نمود: آبته پیش از بازی برابر اروگوئه به من گفته بود که تصمیم به استعفا دارد. حالا مهمترین چیز این است که به فکر راهی برای هموار کردن جهت کاری رئیس جدید باشیم. روز دوشنبه جلسه ای تشکیل خواهیم داد و در این خصوص تصمیم گیری می گردد. البته انتخاب اعضای جدید برای هیئت مدیره فدراسیون فوتبال کمی زمانبر خواهد بود.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا توضیح داد: وضعیت برای چزاره پراندلی کمی متفاوت است، چرا که مأموریت بعدی تیم ملی 4 سپتامبر شروع می گردد (مرحله مقدماتی یورو 2016)، پس ضروری است جلسه ای تشکیل گردد تا در خصوص مربی که برای دو سال آینده راهنمایی تیم را برعهده خواهد گرفت تصمیم گیری گردد. من با چزاره صحبت نموده ام و او از تمایلش به ترک تیم گفت اما روز دوشنبه یک بار کوشش خواهیم کرد تا او را از تصمیمش منصرف کنیم. با وجود ناکامی که در این جام جهانی رقم خورد، در مجموع کاری که پراندلی در چهار سال گذشته در یورو 2012 و جام کنفدراسیون ها انجام داد، قابل قبول بوده است.

ایتالیا با قبول شکست برابر اروگوئه برای دومین دوره متوالی در مرحله گروهی جام جهانی حذف شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 2 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 327

به "کوشش ایتالیایی ها برای منصرف کردن پراندلی از استعفا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش ایتالیایی ها برای منصرف کردن پراندلی از استعفا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید