توافق اوپک پلاس باعث نجات بیش از 2 میلیون شغل در آمریکا شد

به گزارش مجله عکسفا، رئیس صندوق ارزی روسیه گفت آسیب پذیر بودن صنعت نفت شیل آمریکا با سقوط قیمت های نفت به علت جنگ قیمت روسیه و عربستان آشکار شد، اما توافق اخیر کاهش فراوری اوپک پلاس مشاغل صنعت نفت شیل را نجات داد.

توافق اوپک پلاس باعث نجات بیش از 2 میلیون شغل در آمریکا شد

به گزارش گروه مالی خبرنگاران به نقل از سی ان بی سی، کریل دیمیتریف، رئیس صندوق سرمایه گذاری ارزی روسیه (آردی آی اف) گفت آسیب پذیر بودن صنعت نفت شیل آمریکا با سقوط قیمت های نفت به علت جنگ قیمت روسیه و عربستان آشکار شد، اما توافق اخیر کاهش فراوری اوپک پلاس مشاغل صنعت نفت شیل را نجات داد.

رئیس جمهور آمریکا که در این مذاکرات شرکت داشت در توییتی نوشت که این توافق صد ها هزار شغل در صنعت انرژی آمریکا را نجات داد.

اما دیمیتریف معتقد است: توییت ترامپ در این مورد متواضعانه بوده است. ما معتقدیم بیش از 2 میلیون شغل در آمریکا به علت مدیریت ترامپ در این مورد نجات پیدا کردند.

او ادامه داد: تعداد کل شاغلان در صنعت انرژی آمریکا 10 میلیون نفر است، اما اگر شما سایر صنایعی را که از این توافق متأثر می شوند را در نظر بگیرید تعداد شغل های نجات یافته در آمریکا رقم عظیمی خواهد شد. البته این توافق مشاغل روسیه را هم نجات داد. بدون چنین توافقی قیمت های نفت تا 10 دلار پایین می آمد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 904

به "توافق اوپک پلاس باعث نجات بیش از 2 میلیون شغل در آمریکا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توافق اوپک پلاس باعث نجات بیش از 2 میلیون شغل در آمریکا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید