ثبت نام 61 داوطلب شرکت در انتخابات مجلس در خراسان رضوی

به گزارش مجله عکسفا، خبرنگاران/خراسان رضوی رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: از مجموع داوطلبان ثبت نام شده در روز دوم، تعداد 51 نفر مرد و 11 نفر زن هستند که 9 نفر از بانوان در حوزه انتخابیه مشهد و کلات، یک نفر در حوزه انتخابیه سبزوار، جوین، جغتای، داورزن و خوشاب و یک نفر هم از حوزه انتخابیه کاشمر، بردسکن و خلیل آباد ثبت نام کرده اند.

ثبت نام 61 داوطلب شرکت در انتخابات مجلس در خراسان رضوی

براساس گزارش روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، حسن جعفری با اعلام این خبر، اظهار کرد: فرآیند ثبت نام داوطلبان شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ساعت 8 صبح 10 آذرماه در 12 حوزه انتخابیه آغاز شد و در مجموع با احتساب ثبت نام های روز نخست، 119 نفر در دو روز گذشته نام نویسی کرده اند.

وی اضافه نمود: از مجموع ثبت نام های انجام گرفته، 115 مورد نهایی شده و 4 نفر نیز درحال تکمیل ثبت نام و طی فرآیندهای قانونی هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی اعلام کرد: از مجموع داوطلبان ثبت نام شده در روز دوم، تعداد 51 نفر مرد و 11 نفر زن هستند که 9 نفر از بانوان در حوزه انتخابیه مشهد و کلات، یک نفر در حوزه انتخابیه سبزوار، جوین، جغتای، داورزن و خوشاب و یک نفر هم از حوزه انتخابیه کاشمر، بردسکن و خلیل آباد ثبت نام کرده اند.

جعفری میانگین سنی داوطلبان در روز دوم را 41 سال اعلام کرد و گفت: جوان ترین داوطلب 30 ساله و مسن ترین آنها 70 ساله بوده اند.

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: از مجموع داوطلبان روز دوم، 16 نفر کارمند، 11 نفر فرهنگی، 7 نفر شغل آزاد، 6 نفر بازنشسته، یک نفر روحانی و 21 نفر دارای سایر مشاغل بوده اند.

لازم به ذکر است، از 57 نفر متقاضی ثبت نام در روز اول، تعداد 54 نفر به صورت قطعی ثبت نام کردند و 3 نفر به روز بعد موکول شد که ثبت نام آنها کامل شده است.

به گزارش خبرنگاران، از جمله چهره هایی که امروز در استان خراسان رضوی نسبت به ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس اقدام کرد، ابوالقاسم عابدین پور، نماینده مردم تربت حیدریه در دوره ششم مجلس شورای اسلامی بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 530

به "ثبت نام 61 داوطلب شرکت در انتخابات مجلس در خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام 61 داوطلب شرکت در انتخابات مجلس در خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید