جام حذفی ، صعود تراکتور به نیمه نهایی

به گزارش مجله عکسفا، تیم فوتبال تراکتور با پیروزی چهار بریک مقابل مس کرمان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها صعود کرد.

جام حذفی ، صعود تراکتور به نیمه نهایی

جهت دریافت مشاوره خدمات سفارش طراحی تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران در این ملاقات محمدرضا خانزاده در دقیقه 31، اشکان دژاگه در دقیقه 42، رضا اسدی در دقیقه 45 (از روی نقطه پنالتی) و سعید مهری در دقیقه 77، گل های سرخپوشان تبریزی را به ثمر رساندند. بهرام رشیدفرخی در دقیقه 61 هم برای مس کرمان گلزنی کرد.

به این ترتیب تراکتور به دو تیم دیگر حاضر در مرحله نیمه نهایی جام حذفی، یعنی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان اضافه شد. پیروز ملاقات استقلال - سپاهان، دیگر تیم حاضر در این مرحله خواهد بود. تیم فوتبال تراکتورساری تبریز آخرین بار در سال 93 به فینال این رقابت ها راه یافت و با پیروزی یک برصفر مقابل مس کرمان به مقام قهرمانی رسید.

محمدحسین ترابیان قضاوت بازی تراکتور - مس کرمان را بر عهده داشت. او در این مسابقه به پوریا غلامی از مس، کارت زرد نشان داد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 686

به "جام حذفی ، صعود تراکتور به نیمه نهایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام حذفی ، صعود تراکتور به نیمه نهایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید