جوکر در تظاهرات دستگیر شد

به گزارش مجله عکسفا، واکین فینِکس هنرپیشه نقش جوکر در تظاهرات تغییرات آب و هوایی که به رهبری جین فوندا دیگر هنرپیشه مشهور هالیوودی برگزار گردید، توسط پلیس بازداشت شد.

جوکر در تظاهرات دستگیر شد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از ورایتی، واکین فینِکس هنرپیشه نقش جوکر که به تازگی جایزه گلدن گلوب را دریافت نموده به همراه دیگر تظاهر کنندگان به تغییرات آب و هوایی دستگیر شد.

واکین فینِکس هنرپیشه نقش جوکر در تظاهرات تغییرات آب و هوایی که به رهبری جین فوندا دیگر هنرپیشه مشهور هالیوودی برگزار گردید، توسط پلیس بازداشت شد.

دیروز آدینه در تظاهراتی که جین فوندا در واشنگتن دی سی با موضوع تاثیر صنایع گوشت و لبنیات بر تغییرات آب و هوایی برگزا کرد بسیاری از ستاره های هالیوودی، چون سوزان ساراندون چارلی شین و مگی جیلنهال حضور داشتند.

طبق اعلام پلیس کاپیتول ایالات متحده، 147 معترض در مجموع به دلیل تظاهرات غیرقانونی دستگیر شدند.

از ماه اکتبر، فوندا و سایر بازیگران، از جمله سَم واترستون، تد دانسون، روزانا آرکت، سالی فیلد و کاترین کینر، به دلیل نافرمانی مدنی بازداشت شده اند.

این هفته، واکین فینِکس در اعتراض شرکت کرد و برای ایراد یک سخنرانی کوتاه روی صحنه کنار فوندا ایستاد که پس از سخنرانی دستگیر شد.

جین فوندا قبل از آغاز سخنرانی فینِکس، او را یکی از بزرگ ترین هنرپیشگان زنده جهان نامید.

وی گفت: چیزی که فکر می کنم بار ها در جنبش محیط زیست یا مصاحبه در خصوص تغییرات آب و هوایی در خصوص آن صحبت نشده این است که صنعت گوشت و لبنیات سومین علت اصلی تغییرات آب و هوایی است. من بر این عقیده ام که گاهی اوقات تعجب می کنیم که چه کاری می توانیم در این مبارزه برای تغییرات آب و هوایی انجام دهیم. کاری است که ما امروز، همین حالا و فردا می توانیم با انتخاب آنچه که مصرف می کنیم، انجام دهیم.

واکین فینِکس: جدال من برای اینکه چقدر می توانم برای مبارزه با مشکل تغییرات آب و هوایی فعالیت کنم به این مساله می رسد که هستند مواردی که من می توانم از آن ها اجتناب کنم. من امروز یا دقیق تر بگویم دیشب با پرواز خودم را به اینجا رساندم که بگویم حداقل کاری که برای پیشگیری از تغییرات آب و هوایی می توانم انجام دهم تغییر در عادت های غذایی ام خواهد بود.

فینکس چند روز پیش در مراسم اهدای جوایز گلدن گلوب که برای دریافت جایزه به روی صحنه رفت گفت: از بخش انجمن مطبوعات خارجی هالیوود تقدیر و تشکر می کنم که در ارتباط بین فراوری و پرورش حیوانات و تغییرات آب و هوایی اطلاع رسانی و آگاهی بخشی نموده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 650

به "جوکر در تظاهرات دستگیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جوکر در تظاهرات دستگیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید