حضور تیم راه و شهرسازی گلستان در لیگ برتر کشتی منتفی شد

به گزارش مجله عکسفا، باوجود اعلام آمادگی قبلی رئیس هیئت گلستان، حضور تیم راه و شهرسازی این استان در مسابقات لیگ برتر آزاد منتفی شد.

حضور تیم راه و شهرسازی گلستان در لیگ برتر کشتی منتفی شد

به گزارش خبرنگاران، تیم راه و شهرسازی گلستان سال گذشته با سرمربیگری حسن طهماسبی قهرمان سابق تیم ملی آزاد در لیگ برتر حضور داشت و بعد از انصراف تیم آرش زین از شرکت در مسابقات مرحله ضربدری (نیمه نهایی و فینال)، جایگزین این تیم در رقابت ها شد و حتی در جام باشگاه های دنیا نیز یکی از سه نماینده ایران بود.

درحالیکه در روزهای نخست مدیریت عبدالمهدی نصیرزاده بر سازمان لیگ، رئیس هیئت کشتی گلستان تاکید نمود با یاری های استانی تیم خوبی از گلستان در لیگ برتر آزاد شرکت خواهد نمود اما حالا حضور این تیم در مسابقات منتفی شده است.

در این خصوص حسن طهماسبی به خبرنگاران گفت: من سال گذشته راهنمایی تیم راه و شهرسازی را برعهده داشتم. سال جاری هم برای حضور در مسابقات اعلام آمادگی کردیم و رئیس هیئت کشتی استان هم وقتی به فدراسیون کشتی رفت گفت در مسابقات شرکت می کنیم اما دیگر با من صحبتی نشد و فکر کردم که آنها می خواهند با کادر دیگری در رقابت ها حضور پیدا نمایند. بعد دیدم هیچ حرکتی برای تیم نشده و شنیدم که آنها برای بستن تیم پول ندارند و به این شکل حضورشان در لیگ برتر کشتی آزاد منتفی است.

وی ادامه داد: ما سال گذشته هم در لیگ دسته اول و هم برتر حضور داشتیم و عملکردمان هم قابل قبول بود، اما بعد تیم دست هیئت کشتی افتاد و حالا هم قرار نیست تیم داری نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 336

به "حضور تیم راه و شهرسازی گلستان در لیگ برتر کشتی منتفی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور تیم راه و شهرسازی گلستان در لیگ برتر کشتی منتفی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید