حمایت رئیس مجلس پاکستان از لغو تحریم های آمریکا علیه ایران در شرایط کرونا

به گزارش مجله عکسفا، رئیس مجلس پاکستان گفت: اسلام آباد کاملاً از تاثیر رژیم تحریم های آمریکا علیه کشور برادر ایران در برخورد با کرونا مطلع است و نخست وزیر پاکستان با صدای رسا پیامدهای تحریم های ضدایرانی را برجسته کرد و از آمریکا خواست تا نسبت به لغو این تحریم ها اقدام کند.

حمایت رئیس مجلس پاکستان از لغو تحریم های آمریکا علیه ایران در شرایط کرونا

به گزارش خبرنگاران، اسد قیصر رئیس مجلس نمایندگان پاکستان روز چهارشنبه در پاسخ به نامه سید محمد علی حسینی سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاکستان درباره کوشش های ایران در مقابله با ویروس کوید 19، تقبیح تحریم های غیر انسانی آمریکا علیه ملت ایران که جنایت علیه بشریت خوانده شده و از جامعه بین الملل و مقامات پاکستانی خواسته شده تا در جهت برطرف آن جدا بکوشند، ضمن ابراز همدردی با ملت و دولت ایران به دلیل شیوع ویروس کرونا و اعلام همبستگی با مردم ایران بیان کرد: در این ایام چالش برانگیز ناشی از شیوع بیماری همه گیر کرونا ما حمایت و همبستگی صمیمانه خود را با شما و مردم جمهوری اسلامی ایران اعلام می داریم و نسبت به از دست رفتن جان های انسانی در ایران و پیامدهای ویروس کرونا بر زندگی مردم غمگین هستیم.

رئیس مجلس پاکستان گفت: اسلام آباد کاملاً از تاثیر رژیم تحریم های آمریکا علیه کشور برادر جمهوری اسلامی ایران در برخورد با کرونا به عنوان چالش جهانی بهداشت مطلع است و به همین دلیل عمران خان نخست وزیر پاکستان با صدای رسا پیامدهای تحریم های ضدایرانی را برجسته کرد و از آمریکا خواست تا نسبت به لغو این تحریم ها اقدام کند.

اسد قیصر گفت: اخیراً نامه ای برای نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا ارسال نموده و طی آن بر لزوم لغو تحریم های ایران را تصریح نموده ام.

وی تاکید نمود: ما به این کوشش ها ادامه خواهیم داد.

رئیس مجلس ملی پاکستان از سفیر جمهوری اسلامی ایران درخواست کرد تا احترام و ارادت خود را به دولت و ملت کشورمان از جمله علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی منتقل کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 933

به "حمایت رئیس مجلس پاکستان از لغو تحریم های آمریکا علیه ایران در شرایط کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت رئیس مجلس پاکستان از لغو تحریم های آمریکا علیه ایران در شرایط کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید