حمله عجیب مدیر استقلال به محمدحسین میثاقی

به گزارش مجله عکسفا، پس از حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا که با شکست مقابل الهلال رخ داد، ناصر فریادشیران معاون ورزشی باشگاه استقلال روی آنتن برنامه فوتبال برتر رفت تا توضیحاتی در مورد اتفاقات پیرامون این باشگاه بدهد.

حمله عجیب مدیر استقلال به محمدحسین میثاقی

با این حال بحث و جدل فریادشیران با میثاقی و احمدی مجریان برنامه باعث ناراحتی این مدیر استقلالی شده و او در جدیدترین مصاحبه اش با ورزش سه به آن ها تاخت. فریادشیران در بخشی از صحبت هایش گفت: این ها استاد حاشیه کردن و مسخره کردن هستند و با این رفتار می خواهند مخاطب برای خودشان ایجاد نمایند؛ با بریدن حرف من و میهمانان دیگر. من معاون باشگاه هستم و آمده ام برای صحبت کردن، ولی سه نفر بین حرف های من صحبت می کردند. فکر می کنم هر دو مجری از پسر من کوچکتر باشند و برای من جای تاسف دارد که مورد نیشخندهای این دو نفر قرار می گیرم؛ مخصوصا آقای میثاقی... خارج از اصول حرفه ای و رسانه ای رفتار کردند. من الان سرباز استقلال هستم. مربی و سرباز فوتبال هستم و تمام زندگی ام برای فساد حاکم در فوتبال مبارزه نموده ام. در حدی نیستید که من را مسخره کنید. آقای میثاقی تو خبرنگار هستی و مسخره خودتی و باز هم خودتی و البته کسی که تو را حمایت می نماید!

فریادشیران ادامه داد: ایشان (محمدحسین میثاقی) در مقدار ای نیست که در خصوص پست و مقام من صحبت کند. اینطوری باشد من هم می گویم برو آقای هاشمی یا دکتر فروغی را بیاور که مقدار من هستند و می توانیم صحبت کنیم. آقای میثاقی! این برنامه ذات واقعی تو را نشان داد و من نه دیگر در این جهان تو را می بخشم تو را و نه در آن جهان. قابل تنبیه هم هستی و اگر یک جایی همدیگر را دیدیم، این را به تو نشان می دهم.

منبع: فرارو
انتشار: 29 شهریور 1400 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1769

به "حمله عجیب مدیر استقلال به محمدحسین میثاقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله عجیب مدیر استقلال به محمدحسین میثاقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید