حمل چوب و زغال بدون مجوز منابع طبیعی ممنوع است

به گزارش مجله عکسفا، مدیر کل منابع طبیعی استان همدان گفت: هر گونه حمل چوب و زغال بدون مجوز منابع طبیعی ممنوع است.

حمل چوب و زغال بدون مجوز منابع طبیعی ممنوع است

اسفندیار خزایی، مدیر کل منابع طبیعی استان همدان در گفت و گو با خبرنگار ازگفت: افرادی که قصد جابه جایی و یا انبار الوار و زغال دارند باید از ادارت منابع طبیعی جایی که چوب فراوری شده است با نظر کارشناسان جهاد کشاورزی و منابع طبیعی مجوز بگیرد و بر اساس زمان رسیدن به مقصد چوب ها به آن ها مجوز داده می گردد.

او با بیان اینکه کنترل جاده های استان برای جلوگیری از قاچاق چوب به وسیله مانیتورینگ انجام می گردد افزود: علاوه بر این 10 یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری با نظارت بیشتر جلوی قاچاق چوب را می گیرند و افراد را با ضبط مال به مراجع قضایی معرفی می نمایند.

خزایی افزود: مردم هم می توانند برای جلوگیری از قاچاق چوب و زغال با سامانه 1504 تماس بگیرند و مشاهدات خود را به ما اطلاع دهند.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان ادامه داد: فراوری چوب برای زغال و الوار تنها در زمین های باغی کشاورزی امکان پذیر است و هرگونه برداشت چوب از جنگل ها و مراتع ممنوع است.

خزایی گفت: برای تامین الوار منبتکاران و مبل سازان هیچ مسئله ای نیست و آن ها با داشتن مجوز حمل چوب می توانند از الوار استان های دیگر هم چوب وارد نمایند.

ا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 775

به "حمل چوب و زغال بدون مجوز منابع طبیعی ممنوع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمل چوب و زغال بدون مجوز منابع طبیعی ممنوع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید