حمید درخشان: غیبت دیاباته به سود پرسپولیس خواهد بود، تیم مربی نترس برنده می گردد

به گزارش مجله عکسفا، غیبت خلیل زاده مسئله ای ندارد و کنعانی زادگان در پست دفاع می تواند خیلی خوب بازی کند و جای شجاع را پر کند.

حمید درخشان: غیبت دیاباته به سود پرسپولیس خواهد بود، تیم مربی نترس برنده می گردد

جهت دریافت مشاوره خدمات موشن گرافیک از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی سناریو تا ساخت تیزر و موشن گرافیک حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

سرمربی اسبق پرسپولیس گفت: پرسپولیس در دربی 91 از استقلال با تجربه تر است و غیبت دیاباته به سود این تیم خواهد بود.

حمید درخشان در گفت و گو با فارس در خصوص دربی 91 که روز پنجشنبه برگزار می گردد، گفت: هر دو تیم استقلال و پرسپولیس شرایط خوبی دارند. بازیکنان دوتیم کاملا سرحال و آماده هستند و آنچه نتیجه را در میدان معین می نماید اجرای تفکرات دو سرمربی در میدان است. البته هر تیمی که در میدان آرامش بیشتری داشته باشد پیروز خواهد شد. پرسپولیس با تجربه تر از استقلال در دربی 91 است و شانس پیروزی اش بیشتر از استقلال است.

وی در خصوص اینکه نقطه قوت دو تیم در کدام منطقه از زمین است، عنوان نمود: پرسپولیس در همه خطوط حرف های زیادی برای گفتن دارد و استقلال هم در سه بازی اخیرش خیلی خوب بازی نموده و نتیجه گرفته و هر دو باشگاه آماده هستند.

درخشان در خصوص غیبت شجاع خلیل زاده در تیم پرسپولیس عنوان نمود: غیبت خلیل زاده مسئله ای ندارد و کنعانی زادگان در پست دفاع می تواند خیلی خوب بازی کند و جای شجاع را پر کند.

سرمربی اسبق پرسپولیس در خصوص غیبت احتمالی شیخ دیاباته گفت: او بازیکن ارزشمندی برای استقلال است و قطعا اگر در بازی پنجشنبه حضور نداشته باشد غیبتش تاثیرگذار خواهد بود.

وی در خصوص اینکه فرهاد مجیدی اولین دربی را به عنوان سرمربی تجربه می نماید گفت: بازی دربی خیلی خاص است و هر مربی که نترس باشد به موفقیت خواهد رسید.

منبع: عصر ایران
انتشار: 16 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 663

به "حمید درخشان: غیبت دیاباته به سود پرسپولیس خواهد بود، تیم مربی نترس برنده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمید درخشان: غیبت دیاباته به سود پرسپولیس خواهد بود، تیم مربی نترس برنده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید