خبرنگاران ائتلاف سعودی 31 بار مأرب یمن را بمباران کرد

به گزارش مجله عکسفا، تهران- خبرنگاران- منابع خبری آدینه شب گزارش دادند، جنگنده بمب افکن های ائتلاف سعودی طی ساعات گذشته 31 نوبت استان مأرب یمن را بمباران کردند.

خبرنگاران ائتلاف سعودی 31 بار مأرب یمن را بمباران کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از المسیره، جنگنده بمب افکن های ائتلاف سعودی، در مأرب 19 بار شهرستان صرواح، در هفت نوبت شهرستان مدغل و 5 نوبت نیز شهرستان مجزر را بمباران کردند.

بر اساس این گزارش، جنگنده های ائتلاف سعودی همچنین مناطقی در استان های جوف و صعده را نیز بمباران کردند.

حسین العزی معاون وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن روز پنجشنبه در گفت و گو با شبکه سی ان ان آمریکا گفت که بیشتر مناطق استان مأرب یمن از اشغال ائتلاف سعودی و نیروهای وابسته به آن آزاد شده است.

پیشروی نیروهای ارتش و کمیته های مردمی این کشور به سمت استان اشغال شده مأرب همچنان ادامه دارد و این نیروها روز گذشته توانستند در نبردهایی که در حال حاضر در گذرگاه شرقی این استان در جریان است به پیروزی های بزرگی دست یابند.

منابع محلی در استانداری مأرب گفتند که ارتش و کمیته های مردمی یمن طی ساعات گذشته نبردهای شدیدی را با نیروهای ائتلاف به رهبری عربستان انجام دادند و توانستند از شمال به سمت شرق شهر مأرب پیشروی نمایند.

پیشروی های نیروهای انصارالله برای آزادسازی شهر مأرب از هفته گذشته شروع شده است و شکست های سنگین نیروهای متجاوز موجب شد تا مقام های دولت مستعفی یمن از ریاض درخواست نیرو نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 فروردین 1400 بروزرسانی: 17 فروردین 1400 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1506

به "خبرنگاران ائتلاف سعودی 31 بار مأرب یمن را بمباران کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ائتلاف سعودی 31 بار مأرب یمن را بمباران کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید