خبرنگاران بیش از 57 میلیارد ریال تخلف در حوزه اصناف کرمانشاه شناسایی شد

به گزارش مجله عکسفا، کرمانشاه- خبرنگاران- معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه از شناسایی 57 میلیارد و 45 میلیون ریال تخلف در هفته اخیر در استان خبر داد و گفت: این میزان تخلف پس از انجام هزار و 78 مورد بازرسی از واحدهای صنفی مشاوران املاک، فروشندگان لوازم خانگی، لاستیک فروش ها، تعمیرگاه ها و مراکز خدماتی شناسایی شد.

خبرنگاران بیش از 57 میلیارد ریال تخلف در حوزه اصناف کرمانشاه شناسایی شد

مسعود بیگلری روز جمعه به خبرنگاران اضافه کرد: با شناسایی این میزان تخلف برای 230 واحد متخلف پرونده تشکیل شده و متخلفان به منظور ادای توضیحات و صدور احکام لازم به تعزیرات حکومتی، معرفی شده اند.

وی اظهارداشت: در همین مدت؛ بازرسان 138 گزارش مردمی در خصوص تخلفات اقتصادی را دریافت و همه این گزارش ها را موردبررسی و اقدام قرار داده اند.

وی از مردم استان درخواست کرد مانند همیشه در کنار بازرسان؛ به رصد بازار پرداخته، ضمن رعایت موارد لازم هنگام خرید، تخلفات احتاقتصادی را با شماره 124 در میان بگذارند.

بیگلری برچسب قیمت، نوسان قیمت در عرضه کالاهای مشابه، وجود لیبل های مربوط به استاندارد، تاریخ تولید و تاریخ انقضا، دقت لازم در انطباق وزن ممهور بر روی کالاها با وزن واقعی، کیفیت و سایر موارد را از جمله نمونه هایی دانست که می بایستی خریداران و مصرف کنندگان، به آن ها توجه لازم را داشته باشند.

در استان 2 میلیون نفری کرمانشاه 60 هزار واحد صنفی با 56 اتحادیه وجود دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1085

به "خبرنگاران بیش از 57 میلیارد ریال تخلف در حوزه اصناف کرمانشاه شناسایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بیش از 57 میلیارد ریال تخلف در حوزه اصناف کرمانشاه شناسایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید