خبرنگاران تامین روزانه 4 هزار لباس ایزوله برای کادر درمان

به گزارش مجله عکسفا، تهران- خبرنگاران- رییس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران از خرید 120 هزار عدد لباس یکپارچه ایزوله برای کادر درمان اطلاع داد.

خبرنگاران تامین روزانه 4 هزار لباس ایزوله برای کادر درمان

به گزارش روابط عمومی هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مهدی یوسفی روز آدینه درباره خرید لباس های یکپارچه ایزوله برای کادر درمانی مقابله با کووید 19 گفت: طبق قراردادهای اجرا شده و تفاهم های انجام شده با یک فراوری کننده داخلی، روزانه 4 هزار لباس یکپارچه ایزوله برای کادر درمان تهیه و تامین می گردد.

وی اضافه کرد: با تغییر خط فراوری این فراوری کننده داخلی برای تامین لباس های محافظتی هر ماه 120 هزار لباس ایزوله برای کادر درمان کشور تامین خواهد شد.

ویروس کرونا که رسما کووید - 19 نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا به امروز به بیش از 70 کشور سرایت نموده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا شرایط فوق العاده اعلام کند.

کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت روز پنج شنبه (15 اسفند) اعلام نمود تعداد مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور به 3 هزار و 513 نفر و فوت ناشی از آن به 107 نفر رسید و همچنین 739 نفر تا به امروز بهبود یافته اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 801

به "خبرنگاران تامین روزانه 4 هزار لباس ایزوله برای کادر درمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تامین روزانه 4 هزار لباس ایزوله برای کادر درمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید