خبرنگاران تامین 40 تن برنج و شکر برای آبادان

به گزارش مجله عکسفا، آبادان - خبرنگاران - سرپرست اداره صمت آبادان کنترل قیمت کالاهای اساسی و برخورد با گرانفروشی را مهمترین برنامه های این اداره گفت و گفت: به منظور کنترل قیمت کالاهای اساسی 25 تن برنج و 15تن شکر به نرخ دولتی در بازار آبادان توزیع می شود.

خبرنگاران تامین 40 تن برنج و شکر برای آبادان

یوسف نعامی پوران روز سه شنبه در جلسه تنظیم بازار و کنترل قیمت کالاها در فرمانداری آبادان افزود:کنترل قیمت کالاهای اساسی و بازرسی و نظارت بر قیمت کالاهای فروشگاه های بزرگ همچون رفاه، افق و آوازه در اولویت کاری واقع شده است و مراکز عرضه مواد پروتئینی از لحاظ تاریخ مصرف کالا و قیمت روزانه پایش می شوند.

وی گفت: بازرسی و نظارت بر بازارهای محله ای جمشیدآباد، ایستگاه هفت و بازار ارقنده آبادان نیز از هفته آینده آغاز می شود.

معاون برنامه ریزی فرمانداری آبادان نیز گفت: 12 گروه بازرسی و نظارت بر قیمت کالا و خدمات در بازار آبادان، اروندکنار و چوئبده را برعهده دارند.

بتول سعیدی زاده گفت: این گروه های در زمان های مختلف و در زمان فعالیت اصناف در سطح شهرستان بازرسی را انجام و گزارش های بازرسی و نظارت توسط فرمانداری پایش می شود.

وی بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی در بازارهای آبادان تاکید کرد و گفت: برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی حتما باید تغییر رفتار بین مردم ایجاد شود چرا که بیماری کرونا تا به امروز از بین نرفته و برای کنترل آن باید مردم و مسئولان همکاری لازم را داشته باشند.

سعیدی زاده خواستار برخورد پلیس راهور برای کنترل ترافیک و اجرائیات شهرداری با خودروهای سیار عرضه میوه در کنار خیابان های آبادان شد و گفت: به منظور کنترل قیمت میوه و تامین میوه مورد نیاز مردم 2 جایگاه عرضه مستقیم میوه با نرخ دولتی در آبادان ایجاد می شود.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 957

به "خبرنگاران تامین 40 تن برنج و شکر برای آبادان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تامین 40 تن برنج و شکر برای آبادان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید