خبرنگاران ثبت نام 50 واحد تولیدی آذربایجان غربی در سامانه کشوری کسب و کار

به گزارش مجله عکسفا، ارومیه- خبرنگاران- سرپرست شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی گفت: 50 واحد فراوریی این استان در سامانه سککوک (سامانه کشوری کسب و کار) و صمت یار (نمایشگاه مجازی فراوری ایرانی) ثبت نام نموده اند.

خبرنگاران ثبت نام 50 واحد تولیدی آذربایجان غربی در سامانه کشوری کسب و کار

حسن حاتمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: آیناز ماکو (ماگوش قهوه)، ارمغان به شهد چی چست، دومان صنعت غرب، سولار کاران زرین هنرمند، شرکت فراوریی دندان مصنوعی ایده آل ماکو و مرغ اروم چکاوک از جمله واحدهایی هستند که در این سامانه کشوری ثبت نام نموده اند.

وی ادامه داد: سامانه کشوری کسب و کار در چهار محور زنجیره تامین، تامین اقتصادی، پرداخت ها و دریافت نقدینگی و لجستیک فعالیت می نماید و می توانند با بهره گیری از ظرفیت های موجود در سامانه سککوک به بازارهای داخلی و بین المللی دست یابند.

سرپرست شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی گفت: در این سامانه تمامی فعالیت های واحدهای صنعتی و خرید و فروش آنها ثبت می گردد و خریدار می تواند با مراجعه به این سامانه محصولات فراوریی را مشاهده و به وسیله همین سامانه اقدام به خرید محصول کند.

حاتمی اعلام کرد: تامین اعتبار واحدهای فراوریی برای معاملات داخلی و خارجی نیز از دیگر اهداف وجودی این سامانه است.

وی اعلام کرد: ارائه آموزش های مجازی به صنعت گران از دیگر برنامه های این سامانه است و با راه اندازی و گسترش آن در کشور می توان آموزش های کم هزینه ای به صنعت گران ارائه کرد.

وی ادامه داد: در راستای حمایت از کالای ایرانی نیز صفحه ای جداگانه صمت یار (نمایشگاه مجازی فراوری ایرانی) در داخل همین سامانه طراحی شده است تا خریداران، محصولات فراوریی ایرانی را مشاهده نموده و محصولات مورد احتیاج داخلی را خریداری نمایند.

سرپرست شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه این سامانه می تواند تاثیر مثبتی در توسعه صنعتی داشته باشد، ادامه داد: با استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های شهرک های صنعتی می توان شرایط کسب و کار را بهبود بخشید و چرخ صنعت را به حرکت درآورد.

حاتمی اعلام کرد: توسعه و گسترش تکنولوژی، توسعه مدیریت و عملیات، گسترش صادرات و توسعه تجارت، شبکه گستری و اطلاع رسانی کسب و کارها و تامین اقتصادی و توسعه سرمایه گذاری از اهم برنامه ها و ماموریت های این سازمان است.

سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران از شهریور 1384 فعالیت خود را شروع کرد و بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی یک سازمان توسعه ای به شمار می رود.

سامانه خدمات جامع حمایتی از صنایع با هدف عرضه خدمات به واحدهای صنعتی کوچک و متوسط خردادماه 1397 با حضور مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در شهرک فناوری الکترونیک و صنایع غذایی ارومیه رونمایی شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 مهر 1399 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1124

به "خبرنگاران ثبت نام 50 واحد تولیدی آذربایجان غربی در سامانه کشوری کسب و کار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ثبت نام 50 واحد تولیدی آذربایجان غربی در سامانه کشوری کسب و کار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید