خبرنگاران سال 99، سال توسعە و جبران عقب ماندگی های کردستان خواهد بود

به گزارش مجله عکسفا، سنندج - خبرنگاران - استاندار کردستان در پیام نوروزی و امید آفرین خود ابراز امیدواری کرد سال جدید (1399)، سال توسعە و جبران عقب ماندگی های در این استان باشد و طرح های بزرگ صنعتی و عمرانی به ثمر بنشیند.

خبرنگاران سال 99، سال توسعە و جبران عقب ماندگی های کردستان خواهد بود

بهمن مراجهان ضمن تبریک شروع سال نو و بهار طبیعت به مردم شریف کردستان گفت: سال 98 با تمام فراز و نشیب ها و تلخی ها و سختی ها با لطف خدا، همت و مقاومت و از خود مردم به پایان رسید و امیدواریم سال جدید سالی سر شار از امنیت، آرامش و خیر و برکت برای تمام مردم عزیزمان در کشور و استان کردستان باشد.

وی با تقدیر از تمام کشاورزان و زحمت کشان عرصە تولید کە علیرغم تحریم ها و مسائل رشد و پویایی در این حوزە را رقم زدند، گفت: استان کردستان امسال نیز همچون سال گذشتە توانست رتبە دوم کشور در تولید گندم را برای خود حفظ کند.

مراجهان در ادامە با تشکر از فعالان بخش صنعت، اصناف، بازاریان، دانشگاهیان و بویژه کادر درمانی و دانشگاه علوم پزشکی که در صف اول مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند، افزود: در سال 98 که کشور با مسائلی نظیر سیلاب های بهاری، تحریم ها و ناآرامی ها روبرو شد کارهای بسیار مهمی در استان صورت گرفت که از آن جمله می توان به برگزاری کنگره 5400 شهید، کنگره بین المللی مشاهیر کُرد و دریافت تخصیص آب برای اراضی کشاورزی که جزو مطالبات مهم مردم بود اشاره کرد.

استاندار کردستان افزود: در سال گذشته اتمام بیمارستان 235 تختخوابی، سالن ورزشی شش هزار نفری سنندج و پرداخت 670 میلیارد تومان تسهیلات یارانه دار به بخش تولید از دیگر اقدامات اجرا شده و کارساز در کردستان بود.

مراجهان همچنین ابراز امیدواری کرد سال جدید، سال توسعه و جبران عقب ماندگی های کردستان در بخش های مختلف باشد و یادآور شد: امیدواریم در سال پیش رو با تلاش جمعی و همراهی و همدلی هر چە بیشتر سنندج بە راە آهن سراسری متصل شود و راە سنندج بە مریوان نیز کە از خواستە ها و مطالبات جدی مردم است به بهره برداری برسد و همچنین منطقه ویژه اقتصادی بانه فعالیت خود را شروع و عملیات اجرایی پتروشیمی بعثت کردستان شروع شود.

وی در پایان یکبار دیگر ضمن قدردانی از مردم کردستان تاکید کرد: امیدوارم با شروع بهار طبیعت کدورت از دل ها زدودە شود و همە برای توسعە استان قدم برداشتە و دعا کنیم بیماری کرونا کە گریبانگیر کشور ما و جهان شدە با همکاری مردم و عمل بە توصیەهای بهداشتی ریشە کن شود و سال پیش رو سال پرخیر و برکت و توام با امنیت و آرامش برای مردم باشد.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 840

به "خبرنگاران سال 99، سال توسعە و جبران عقب ماندگی های کردستان خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سال 99، سال توسعە و جبران عقب ماندگی های کردستان خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید