خبرنگاران فریب سودجویان فروش الکل با وعده درمان کرونا را نخورید

به گزارش مجله عکسفا، اهواز - خبرنگاران - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: عده ای سودجو با عرضه الکل صنعتی با ادعای مصون شدن و درمان کرونا مردم را فریب می دهند.

خبرنگاران فریب سودجویان فروش الکل با وعده درمان کرونا را نخورید

دکتر علی احسان پور یکشنبه در گفت و گو با خبرنگارخبرنگاران با اشاره به اینکه بعضی از مناطق اهواز به ویژه مناطق شرق آن نیازمند مطلعی و فرهنگ سازی است گفت: عده ای افراد سودجو و نا مطلع با تبلیغ این موضوع که مصرف الکل باعث شست و شوی دستگاه گوارش می گردد و دیگر مبتلا به کرونا نمی شوید مردم را فریب می دهند.

وی اضافه کرد: این افراد سود جو با این شعار و تبلیغ اینکه فقط الکل عرضه شده از سوی خودشان و نه داروخانه مفید است شهروندان را فریب می دهند و الکل پر از متانول را که آسیب جدی به بدن می زند به فروش می رسانند.

دکتراحسان پورادامه داد: الکل متانول درکارگاههای زیر زمینی درست می گردد و عده ای از مردم با خیال درمان شدن مصرف نموده اند.

وی بیان نمود: بر اساس آخرین گزارش متاسفانه تعداد مراجعه کنندگان براثر مسمومیت الکلی در اهواز به 57 و فوتی به 9 نفر رسیده است.

آمار مبتلایان به ویروس کرونا در خوزستان تا ظهر امروز 18اسفند ماه 69 نفر رسید که 16 نفر از آنان فوت نموده اند.

ویروس کرونا که رسما کووید - 19 نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از یکصد کشور سرایت نموده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا شرایط فوق العاده اعلام کند.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 808

به "خبرنگاران فریب سودجویان فروش الکل با وعده درمان کرونا را نخورید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فریب سودجویان فروش الکل با وعده درمان کرونا را نخورید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید