دلبری کاکوها برای لیگ برتر، شورِشیرینِ شیراز

به گزارش مجله عکسفا، اینجا شیراز است. دقیقا روبروی ورزشگاه حافظیه و دقیقا روبروی آرامگاه حافظ و مجموعه حافظیه؛ فجر سپاسی، تیم سرخ پوشان پاکدشت را شکست داده و هفده امتیازی شده؛به معنای آن که آنها در هفته هشتم لیگ یک با یک اختلاف امتیاز تیم سوم جدول هستند.

دلبری کاکوها برای لیگ برتر، شورِشیرینِ شیراز

تماشاگران شیرازی که دلشان لک زده برای لیگ برتر حالا عادت کرده اند پس از هر پیروزی تیمشان در این مکان-روبروی ورزشگاه و آرامگاه حافظیه- جمع شوند، پانزده دقیقه ای خوشحالی و پایکوبی کنند و بعدش با خیال راحت به خانه هایشان بروند.

این روزها و ماه ها شیراز و شیرازیان بیشتر از هر زمان دیگری شور لیگ برتر دارند؛ یک شور شیرین وصف ناشدنی. شوری که شاید سالهای گذشته در وجود شیرازی ها نبود، امسال اما هست. خوبش هم هست و این یعنی همان گم شده ای که فوتبال شیراز نیاز داشت.

این روزها شور سکوهای حافظیه به بازیکنان منتقل شده، آنان با تمام وجود می جنگند. با تمام وجود می رزمند. با تمام وجود پیکار می کنند.

این روزها شور شیرین سکوهای حافظیه کار خودش را کرده؛ دیگر هیچ تیمی در حافظیه شیراز حاشیه امنیت ندارد. هیچ تیمی نمی تواند از دست کاکوها قسر در رود.

این روزها می توان ورزشگاه حافظیه را قلعه عقاب ها نامید. اما خب این نام تکراری است و با حافظ و حافظیه هم جور نیست!

این روزها اما می توان ورزشگاه حافظیه را نه قلعه عقاب ها که ارگ جنگجوها* نامید.

این روزها هیچ تیمی از لیگ یک یا حتی لیگ برتر مثل فولاد خوزستان در ارگ جنگجوها در امنیت و امان نیست.

شور شیرازی ها کار خودش را کرده؛ فوتبال ایران باید منتظر کاکوها باشد تا دوباره در بالاترین رده فوتبال ایران سر به آسمان سایند.

*****

*ارگ: این نام برگرفته از ارگ کریمخان زند شیراز است؛ به معنای قصر یا قلعه ای کوچک که میان قلعه ای بزرگ ساخته می شود.

این روزها می توان ورزشگاه حافظیه را قلعه عقاب ها نامید. اما خب این نام تکراری است و با حافظ و حافظیه هم جور نیست!این روزها اما می توان ورزشگاه حافظیه را نه قلعه عقاب ها که ارگ جنگجوها* نامید.این روزها هیچ تیمی از لیگ یک یا حتی لیگ برتر مثل فولاد خوزستان در ارگ جنگجوها در امنیت و امان نیست.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 2 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 406

به "دلبری کاکوها برای لیگ برتر، شورِشیرینِ شیراز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلبری کاکوها برای لیگ برتر، شورِشیرینِ شیراز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید