دکتر مونسان در جمع خبرنگاران: نوروز 99 هیچ گونه افزایش قیمتی در خدمات گردشگری نداریم، لوگوی سیمرغ در برند ملی گردشگری مختص ایران است

به گزارش مجله عکسفا، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: در نوروز 99 هیچ گونه افزایش قیمتی در خدمات گردشگری نداریم.

دکتر مونسان در جمع خبرنگاران: نوروز 99 هیچ گونه افزایش قیمتی در خدمات گردشگری نداریم، لوگوی سیمرغ در برند ملی گردشگری مختص ایران است

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ستاد خبری نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی تهران، دکتر علی اصغر مونسان 23 بهمن ماه 98 در حاشیه افتتاحیه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی وسومین نمایشگاه ملی صنایع دستی افزود: بر اساس برنامه ریزی های اجرا شده در نوروز 99 هیچ گونه افزایش قیمتی در هتل ها و مراکز اقامتی و خدماتی که به گردشگران ارائه خواهد شد نداریم ضمن اینکه حتی تخفیف هایی برای اقامت مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

او در ادامه و در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران درباره اهمیت تبلیغات گردشگری با بیان اینکه یکی از موضوعات مهم گردشگری کشور به نظر من موضوع تبلیغات است خوشبختانه داشته های کشور زیاد است و مسئله ای نداریم اما اینکه بتوانیم این داشته ها را معرفی کنیم یکی از چالش های ما است، افزود: در دو سال اخیر برای معرفی ایران کوشش های زیادی کردیم، پورتال جامع گردشگری ایران را راه اندازی کردیم، پویش های را ایجاد کردیم و افراد شناخته شده ای را با هدف معرفی جاذبه های گردشگری کشور به ایران آوردیم.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ادامه داد: بعد از اتفاقات دی ماه برنامه اقدام فوری تهیه کردیم که یکی از مهم ترین اقدامات ما در این برنامه اقدام ملی تبلیغات و معرفی جاذبه های گردشگری ایران است.

او همچنین به موضوع تهیه سند برند ملی گردشگری ایران اشاره نمود و اظهار کرد: موضوع برند ملی در همه بخش های مالی موضوع مهمی است در حوزه گردشگری موضوع برند بسیار مهم است که البته موضوع برند خلاصه به لوگو و شعار نمی گردد. در فاز اول آنچه باید در این برند به آن توجه می شد موضوع لوگو و شعار بود که باید بتواند به خوبی داشته های گردشگری کشور را به مخاطب منتقل کند.

مونسان با عنوان اینکه با توجه به اهمیت لوگو و شعار در برند گردشگری به معاونت گردشگری دستور داده شد تا یک کار خوب در این خصوص با حضور همه متخصصان انجام گردد درنهایت به لوگوی سیمرغ رسیدیم، شبیه به این فرم سیمرغ را در هیچ کشوری نداریم، این پرنده سرشار از ویژگی های مثبت و مختص ایرانیان است، سیمرغ در اساطیر ما وجود داشته و بزرگان و شعرا و ادبای ما به این موضوع توجه ویژه ای داشته اند. فرم زیبایی در حال پرواز آن نشان دهنده اوج دریافت صنعت گردشگری است، در ادامه افزود: در فازهای بعدی سند برند ملی گردشگری نیز انجام خواهد شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 606

به "دکتر مونسان در جمع خبرنگاران: نوروز 99 هیچ گونه افزایش قیمتی در خدمات گردشگری نداریم، لوگوی سیمرغ در برند ملی گردشگری مختص ایران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکتر مونسان در جمع خبرنگاران: نوروز 99 هیچ گونه افزایش قیمتی در خدمات گردشگری نداریم، لوگوی سیمرغ در برند ملی گردشگری مختص ایران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید