راجرز: کار در لیگ برتر انگلیس فن خال را غافلگیر می نماید

به گزارش مجله عکسفا، خبرنگاران: سرمربی ایرلندی لیورپول به همتای هلندی اش در منچستریونایتد در مورد دستکم دریافت تیم های کوچک لیگ برتر هشدار داد.

راجرز: کار در لیگ برتر انگلیس فن خال را غافلگیر می نماید

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، برندان راجرز پیش بینی کرد رقابت فشرده میان تیم های حاضر در لیگ برتر انگلیس، لوئیز فن خال، سرمربی هلندی منچستریونایتد را غافلگیر می نماید. شیاطین سرخ در آغاز فصل جدید لیگ برتر باید با تیم هایی مانند سوانزی، ساندرلند، برنلی، کوئینز پارک رنجرز، لسترسیتی و وستهام بازی نمایند و به نظر می رسد که این تیم آغاز نسبتاً آسانی خواهد داشت اما راجرز نظر دیگری دارد.

راجرز در این خصوص گفت: به نظر من لیگ برتر برای فن خال متفاوت از همه تجربیاتی است که پیش از این در لیگ های دیگر کسب نموده است. در لیگ های دیگر معمولاً یک یا دو تیم مدعی قهرمانی هستند اما در لیگ برتر ممکن است تیم صدرنشین در جدال با قعرنشین جدول ببازد، در حالی که در سایر لیگ ها معمولاً چنین اتفاقی رخ نمی دهد. به نظر من رقابت در لیگ برتر فن خال را غافلگیر خواهد نمود. ماهیت فیزیکی لیگ برتر با لیگ هایی که فن خال تا به حال در آنها کار نموده است، فرق دارد.

راجرز در ادامه گفت که برای فن خال و موفقیت های دوران مربیگری او نهایت احترام را قائل است و اعتراف کرد که منچستریونایتد با راهنمایی مربی هلندی جدیدش قوی تر از فصل گذشته که هفتم شد، خواهد بود.

وی توضیح داد: من فن خال و افتخارات دوران مربیگری او را تحسین می کنم. او مربی بسیار باتجربه ای است که در بزرگ ترین تیم های جهان کار نموده است. بینش و فلسفه ای که فن خال دارد تحسین برانگیز است. به نظر من یونایتد با حضور فن خال، نگرش و ذهنیت کاملاً متفاوتی خواهد داشت.

1

منبع: تسنیم
انتشار: 13 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 432

به "راجرز: کار در لیگ برتر انگلیس فن خال را غافلگیر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راجرز: کار در لیگ برتر انگلیس فن خال را غافلگیر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید