رنگرز: در مورد رأی بازی سایپا - پیکان خود را مکلف به تمکین از قانون می دانیم، به حرف های در گوشی توجه نمی کنیم

به گزارش مجله عکسفا، مدیرکل ورزش مازندران تأکید کرد، این مجموعه درباره رأی دیدار سایپا - پیکان خود را مکلف به تمکین قانون می داند.

رنگرز: در مورد رأی بازی سایپا - پیکان خود را مکلف به تمکین از قانون می دانیم، به حرف های در گوشی توجه نمی کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، حسن رنگرز درباره مراسم رونمایی از تندیس چند قهرمان و پیشکسوت در کمیته ملی المپیک، گفت: آیینی درخور و شایسته اجرا شده و این اتفاق بزرگ است. امیدوارم موزه بتواند بیش از گذشته ورزش کشور را به تصویر بکشد.

وی درباره شرایط چمن استادیوم شهید وطنی، شرح داد: نساجی ظرفیت زیادی داشته و سبقه خوبی دارد. سکوهای استادیوم وطنی را ساختیم و کار آن تمام شده است. امیدواریم در تیر ماه شاهد افتتاح این بخش باشیم تا استادیوم وطنی میزبان طرفداران نساجی باشد. چمن طبیعی مستلزم کار زیادی است. یک ماه پیش نساجی در نامه ای مکتوب تقاضای تعویض چمن را داشت تا استانداردهای سازمان لیگ را داشته باشد. ابلاغ اعتبار آمده است و امیدواریم چمن مصنوعی با استانداردها فراهم شود.

مدیرکل ورزش مازندران درباره هزینه انجام این کار گفت: در استادیوم وطنی زیرساخت وجود دارد، اما باید تغییراتی در زه کشی صورت بگیرد. قیمت ها متفاوت است و ما باید این موضوع را در مناقصه بگذاریم. اعداد و ارقام متفاوت بوده که نزدیک به سه تا چهار میلیارد تومان است. اداره کل مازندران آمادگی تعویض چمن را به هر شکلی که باشگاه بخواهد دارد، اما نساجی خواسته است که چمن مصنوعی باشد.

رنگرز درباره رای دیدار سایپا - پیکان و متضرر شدن نساجی از این بابت، خاطر نشان کرد: ما خودمان را مکلف به تمکین از قانون می دانیم. هر چه قانون تکلیف کند ما آمادگی پذیرش آن را داریم.

وی درباره اینکه برخی برای کسب آرا از نفوذشان در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به نفع خود استفاده می کنند، یادآور شد: ما به حرف های درگوشی توجهی نداریم و آیین نامه مبنای عمل است. ما اعتراض خود را گفته ایم، هر چه کمیته انضباطی ابلاغ کند، تمکین می کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 تیر 1400 بروزرسانی: 22 تیر 1400 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1673

به "رنگرز: در مورد رأی بازی سایپا - پیکان خود را مکلف به تمکین از قانون می دانیم، به حرف های در گوشی توجه نمی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رنگرز: در مورد رأی بازی سایپا - پیکان خود را مکلف به تمکین از قانون می دانیم، به حرف های در گوشی توجه نمی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید