ساغلام: تراکتور از شرایط سخت خارج می گردد، مستحق شکست نبودیم

به گزارش مجله عکسفا، سرمربی تراکتور تبریز گفت: یک پنالتی به دست آوردیم که می توانست بازی را به نفع ما تمام کند و نقطه عطف بازی باشد، اما نتوانستیم از آن استفاده کنیم.

ساغلام: تراکتور از شرایط سخت خارج می گردد، مستحق شکست نبودیم

به گزارش خبرنگار خبرنگاران از اراک، ارطغرول ساغلام پس از شکست یک بر صفر تراکتور تبریز مقابل آلومینیوم اراک گفت: دو تیم که زمان زیادی نبرده بودند، بازی را بیشتر در میانه زمین انجام دادند. کوشش کردیم ساختار دفاعی خود را در آن بخش ها بچینیم و با استفاده از توپ هایی که می گیریم، برای خودمان موقعیت گلزنی بسازیم. در نیمه اول به جز دو ضربه ایستگاهی، موقعیت خاصی به حریف ندادیم و نیمه دوم برای ما خیلی بهتر شروع شد. حملاتی انجام دادیم و موقعیت هایی به دست آوردیم. یک پنالتی به دست آوردیم که می توانست بازی را به نفع ما تمام کند و نقطه عطف بازی باشد، اما نتوانستیم از آن استفاده کنیم.

اگر پنالتی تبدیل به گل می شد، ادامه مسابقه برای تراکتور راحت تر می شد. وی ضمن بیان این جمله گفت: پس از پنالتی، در شلوغی محوطه جریمه خودمان در خط دفاعی مرتکب اشتباه شدیم و گل خوردیم. حق مان نبود که ببازیم و اینکه این مسابقه را بدون امتیاز تمام کنیم، ما را ناراحت کرد.

سرمربی تراکتور با بیان اینکه تمرینات تیمش به خاطر نوروز 1401 پنج روز تعطیل می گردد، مطرح نمود: در رختکن گفتم پس از تعطیلی، بازیکنانی به تمرینات برگردند که با تمام وجود بازی می نمایند و حداکثر کوشش خود را خواهند کرد. متأسفانه خودمان کار خودمان را سخت تر کردیم. با این حال از صمیم قلب می گویم که با یاری خدا، از پس این کار برمی آییم و تیم را از این شرایط سخت بیرون می کشیم. این کار کمی سخت است، اما چنین اتفاقی رخ می دهد. این پیروزی را به حریف تبریک می گویم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1401 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 2011

به "ساغلام: تراکتور از شرایط سخت خارج می گردد، مستحق شکست نبودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساغلام: تراکتور از شرایط سخت خارج می گردد، مستحق شکست نبودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید