سالاری: برخی نمی خواهند بازیکنان صنعت نفت پول بگیرند، سازمان لیگ ما را از بلاتکلیفی خارج کند

به گزارش مجله عکسفا، دروازه بان تیم فوتبال صنعت نفت گفت: امیدوارم سازمان لیگ هر چه زودتر ما را از بلاتکلیفی خارج کند و نظر نهایی اش در خصوص لغو یا ادامه لیگ برتر را بدهد.

سالاری: برخی نمی خواهند بازیکنان صنعت نفت پول بگیرند، سازمان لیگ ما را از بلاتکلیفی خارج کند

ناصر سالاری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در ارتباط با تعطیلی مسابقات لیگ برتر فوتبال و شرایط بازیکنان صنعت نفت گفت: تحمل این شرایط برای ما سخت است، این در حالی است که بازیکنان ایرانی به هیچ عنوان امکانات فوتبالیست های خارجی را ندارند. حتی اگر امکانات خوب هم داشته باشیم دوری از تمرینات گروهی واقعا تاثیرگذار است. فعلا باید با این شرایط کنار بیاییم.

وی در خصوص احتمال لغو بازی ها و اینکه آیا موافق این موضوع است، اظهار داشت: چیزی که ما را اذیت می کند، بلاتکلیفی است. امیدوارم سازمان لیگ در این شرایط هر چه زودتر ما را از بلاتکلیفی خارج کرده و نظر نهایی اش را در خصوص لغو یا ادامه بازی های لیگ برتر بدهد. الان نمی دانیم باید تمرین درست و حسابی انجام دهیم یا اینکه استراحت کنیم. این بلاتکلیفی واقعا سخت است.

سالاری در ارتباط با مسائل مالی باشگاه صنعت نفت گفت: تا الان سی درصد پول گرفته ایم و بعید می دانم که حتی تیمی در لیگ دسته اول هم این مقدار پرداختی داشته باشد. بازیکنان مشکل دارند و ما حتی شب عید هم پول نگرفتیم. نمی دانم چرا هر وقت قرار است پول بگیریم، این پول یکجا گیر می کند و ظاهرا برخی نمی خواهند بازیکنان صنعت نفت پول بگیرند. امیدوارم این مشکل هم هر چه زودتر برطرف شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 936

به "سالاری: برخی نمی خواهند بازیکنان صنعت نفت پول بگیرند، سازمان لیگ ما را از بلاتکلیفی خارج کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سالاری: برخی نمی خواهند بازیکنان صنعت نفت پول بگیرند، سازمان لیگ ما را از بلاتکلیفی خارج کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید