سوریه و روسیه مصمم به افزایش مبادلات تجاری

به گزارش مجله عکسفا، مذاکرات تجاری بین سوریه و روسیه با هدف افزایش مبادلات تجاری بین دو کشور روز پنجشنبه به ریاست یوری بوریسف معاون نخست وزیر روسیه و منصور عزام وزیر امور ریاست جمهوری سوریه در ساختمان کابینه روسیه برگزار گردید.

سوریه و روسیه مصمم به افزایش مبادلات تجاری

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) دو طرف در این جلسه بر ارزیابی جامع گفتگوها و نتایج حاصل از تصمیمات و توصیه هایی که مربوط به مراحل عملی و اجرایی با هدف تکمیل پروژه های همکاری دو جانبه در همه زمینه ها تاکید کردند.

بوریسف موضع کشورش در این گفتگوها را تمرکز در چارچوب آغاز کار بر روی پروژه های همکاری بین دو کشور در بخشهای تجاری، کشاورزی و صنعتی و همچنین در زمینه انرژی، حمل و نقل و منابع آبی دانست.

او همچنین این گفتگوها را راهکاری برای افزایش احتیاج بازار مواد اولیه سوریه برای مصرف داخلی شهروندان سوری که متحمل رنج ناشی از محاصره و تحریمهای ناعادلانه مالی علیه سوریه شده اند، برشمرد.

در این ملاقات بر اهمیت افزایش حجم مبادلات تجاری و تشویق به سرمایه گذاری متقابل طرفین سوری و روسی تأکید شد.

در این نشست نمایندگان بسیاری از ارگان های رسمی روسیه از جمله وزارتخانه های امور خارجه ، دارایی ، توسعه مالی، انرژی، صنعت ، کشاورزی و تجارت و نیز ریاض حداد سفیر سوریه در مسکو حضور داشتند.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 21 آبان 1399 بروزرسانی: 21 آبان 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1217

به "سوریه و روسیه مصمم به افزایش مبادلات تجاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوریه و روسیه مصمم به افزایش مبادلات تجاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید