سیل به 19 هزار خانه مسکونی در ایالت کلرادو خسارت وارد کرد

به گزارش مجله عکسفا، خبرنگاران: دفتر مدیریت بحران ایالت کلرادو اعلام نمود، در پی وقوع سیل اخیر به بیش از 19 هزار خانه مسکونی در شهرهای مختلف این ایالت آسیب و خسارت وارد شده است.

سیل به 19 هزار خانه مسکونی در ایالت کلرادو خسارت وارد کرد

جهت دریافت خدمات آلاچیق مدرن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پرس تی وی؛ مقام های رسمی ایالت کلرادو ضمن اشاره به ادامه تاثیرات منفی سیل اخیر در این ایالت افزودند، بر اثر جاری شدن این سیل 17494 واحد مسکونی آسیب دیده و بیش از 1502 خانه نیز به طور کلی تخریب شده است.

علاوه بر این بیش از 11700 نفر از ساکنان این ایالت از مناطق سیل زده تخلیه شده اند. این سیل در 15 منطقه مختلف در این ایالت گسترش یافته و بیش از 200 مایل از مناطق جنوبی و شمالی ایالت کلرادو را فراگرفته است.

در منطقه بولدر 35 پل تخریب شده و 100 مایل از جاده های این منطقه به شدت آسیب دیده است. میزان خسارت های وارد شده به زیر ساخت های این منطقه نیز بیش از 100 تا 150 میلیون دلار برآورد شده است.

روز گذشته نیز آژانس مدیریت بحران آمریکا اظهار داشت، 12 منطقه دیگر در ایالت کلرادو به شرایط فوق العاده اعلام شده توسط رئیس جمهور آمریکا در این ایالت افزوده شده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 26 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 857

به "سیل به 19 هزار خانه مسکونی در ایالت کلرادو خسارت وارد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیل به 19 هزار خانه مسکونی در ایالت کلرادو خسارت وارد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید