صادقی: نفت رقیب سرسختی است، در هر سه جام مدعی هستیم

به گزارش مجله عکسفا، بازیکن تیم شهرخودرو خراسان گفت: برای موفقیت در هر سه جام این فصل برنامه داریم و امیدوارم بتوانیم با استفاده از شرایط میزبانی، از سد نفت مسجدسلیمان عبور کنیم.

صادقی: نفت رقیب سرسختی است، در هر سه جام مدعی هستیم

سعید صادقی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در رابطه با بازی آینده تیمش در برابر نفت مسجدسلیمان در جام حذفی اظهار کرد: بازی نخست مقابل نساجی را در قائمشهر توانستیم با برد پشت سر بگذاریم و راهی مرحله بعد شویم. حالا با استفاده از شرایط میزبانی می توانیم نفت مسجدسلیمان را در مشهد با شکست بدرقه کنیم تا شانس مان برای قهرمانی در حذفی را افزایش دهیم.

بازیکن تیم شهرخودرو توضیح داد: نفت مسجدسلیمان از جمله تیم های خوب لیگ برتر است که در مسجدسلیمان هم اجازه نداد با سه امتیاز زمین مسابقه را ترک کنیم. به هیچ وجه این رقیب سرسخت را دست کم نمی گیریم.

وی در مورد پیروزی تیمش در برابر پرسپولیس تهران اظهار کرد: خوشبختانه در آخرین لحظه مزد زحمات مان را گرفتیم و به پیروزی رسیدیم. از ابتدا برای برد به میدان رفته بودیم و می خواستیم طلسم پرسپولیس را بشکنیم و با یک برد شیرین، هم در میان مدعیان بالانشین باقی بمانیم و هم دل هوادارانی که از ساعت ها قبل به استادیوم آمده بودند را شاد کنیم.

وی اضافه نمود: پرسپولیس یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ برتر نوزدهم است. آنها علاوه بر سه قهرمانی متوالی، شاکله خود را حفظ کردند و کار سختی مقابل این تیم داشتیم، اما با دستورات تاکتیکی یحیی گل محمدی، پیروز شدیم به خوبی از پس این رقیب سرسخت برآییم و به پیروزی برسیم. چندین و چند موقعیت روی دروازه حریف ایجاد کردیم و ابدا تیم دست وپا بسته ای نبودیم.

صادقی اعلام نمود: همدلی میان بازیکنان، دانش کادرفنی و البته فراهم شدن شرایط مورد احتیاج توسط مالک باشگاه باعث شده تا شرایط خوبی در این فصل داشته باشیم و به پیروزیت های فصل قبل را ادامه دهیم. این سه ضلع، از شهرخودرو خراسان تیمی خطرناک ساخته و در هر سه جام یکی از مدعیان اصلی هستیم.

بازیکن تیم شهرخودرو خراسان تاکید نمود: تعطیلات لیگ برای تیمی مثل شهرخودرو که روی دور برد و پیروزی بود، مناسب نبود. البته با برگزاری دیدار محبت آمیز مقابل تیم ملی امید و برگزاری تمرینات در تهران سعی شد آمادگی مان را حفظ کنیم. به کسب پیروزیت در هر سه جام این فصل امیدواریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 403

به "صادقی: نفت رقیب سرسختی است، در هر سه جام مدعی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادقی: نفت رقیب سرسختی است، در هر سه جام مدعی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید