صدری: آنهایی را که با ادعاهای واهی مطالبی علیه پرسپولیس مطرح می نمایند، تنها می گذاریم، با مسائل زیادی روبرو هستیم

به گزارش مجله عکسفا، سیدمجید صدری، رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت باشگاه در کوشش برای حل مسائل است، اما مسائلی اجازه این کار را نمی دهد.

صدری: آنهایی را که با ادعاهای واهی مطالبی علیه پرسپولیس مطرح می نمایند، تنها می گذاریم، با مسائل زیادی روبرو هستیم

به گزارش خبرنگاران، سیدمجید صدری در گفت وگو با رسانه باشگاه پرسپولیس، گفت: اگر از دروغ هایی که علیه پرسپولیس برای فریب و تشویش اذهان عمومی و توجیه خود مطرح می نمایند، بگذریم باید بگویم پرسپولیس در شرایط بسیار سخت و دشواری قرار گرفته و کوشش بسیاری در حال اجرا است که کل مجموعه به سرعت از بحران خارج گردد.

وی توضیح داد: این طور نیست که ما برای برون رفت از این شرایط، برنامه و طرح نداشته باشیم. از همین جا به طرفداران می گوییم این مسائل راه چاره دارد. هیئت مدیره باشگاه توانایی انجام این کار را دارد، ولی مسئله این است که زمینه و زمان کافی برای اجرای برنامه و طرح ها در حال حاضر وجود ندارد، از جمله این که باشگاه تحت قراردادهایی است که نسبت به اجرای آنها الزام دارد. با این حال، رقبای ما حتی نمی توانند تصور مواجهه با شرایطی که باشگاه و تیم پرسپولیس پشت سر گذاشته و می گذارد را هم داشته باشند. همان طور که دوست خوبم جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه اعلام نمود، بحث گله گذاری و بهانه گیری نیست. ما با طرفداران در ارتباط هستیم. آنها حتی گلایه دارند که چرا این مسائل مطرح نمی گردد تا معلوم گردد آن حرف هایی که بعضی درباره حمایت از پرسپولیس به زبان می آورند، نه تنها صحت ندارد، بلکه شرایط برای ما بسیار سخت تر است.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس ادامه داد: ما امانتدار پرسپولیس هستیم. پرسپولیس به کل مملکت و به طرفدارانش تعلق دارد. این تکلیف برای ما وجود دارد که وقتی شرایط به سمت بحران پیش می رود، موضوع را مطرح کنیم تا اگر کسی می تواند کاری انجام دهد، اقدام کند. باید به باشگاه اجازه داده گردد که برای حل مسائل خود اقدام کند. اینکه ورودی مالی نداشته باشیم، اجازه فعالیت مالی هم نباشد و از فوتبال هم عایدیی حاصل نگردد، یعنی قراردادن پرسپولیس در بن بست، آن هم در شرایطی که این شرایط آشکارا به سود رقبای ما تمام می گردد.

صدری اعلام نمود: بنای کار ما از ابتدا این بوده که به جای حرف زدن، وعده دادن، گلایه کردن، آسمان و ریسمان بافتن و فرافکنی، فقط کار کنیم. رمز موفقیت پرسپولیس این است که با استفاده از نیروی جوان وحمایت طرفدارانش، بدون جنجال و هیاهو مشغول کار شبانه روزی باشد. ما در هیئت مدیره کوشش می کنیم بیشترین ساعات کاری را به حل مسائل تیم اختصاص بدهیم. اگر تیم ما با وجود این مسائل، دلیرانه و فداکارانه می جنگد و نتیجه می گیرد، علتش همین نگاه و تفکر است. همه باید بدانند که این بچه ها، کادرفنی و مدیریت چقدر به خاطر مسائل یادشده، تحت فشار قرار گرفته اند ولی از تمام وجود خود در میدان مایه گذاشته اند تا تیم مان همیشه برنده باشد. این فقط نتایج پرسپولیس نیست که تحسین برانگیز است، بلکه این رویکرد بازیکنان و مربیان باید جدا از نتایج در تاریخ باشگاه ثبت گردد.

خیلی ساده بگویم پرسپولیس بیش از هر زمانی تنها مانده است. وی با بیان این جمله اضافه نمود: ما به خواست طرفداران سراغ طرح های مشارکت و یاری هواداری هم رفتیم، چون اجازه نداشتیم هیچ امکانی را نادیده بگیریم، ولی پرسپولیس در این مقطع حساس شرایط خاصی دارد و نمی توان انتظار حل مسائل فقط به وسیله مشارکت های این گونه را داشت، هر چند که همراهی و همیاری طرفداران بیش از پیش بینی های ما بود. در حال حاضر به صورت همزمان با چند مانع روبرو هستیم. ما در پی یاری بلاعوض نمی گردیم و به منابع مالی عمومی هم چشم ندوختیم. این پتانسیل وجود دارد که پرسپولیس بتواند خودش را اداره کند، ولی این مسئله وابسته به ایجاد زمینه هایی است که در اختیار ما نیست.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس توضیح داد: به اسم مثال، همه می دانیم به علت تحریم ها به عایدی آسیایی خود دسترسی نداریم، اما عایدیی که وجود دارد، پشتوانه و تضمین منابع است که اکنون می تواند در اختیار باشگاه قرار بگیرد. از سوی دیگر ظرف چند ماه با دو حکم و بدهی سنگین بین المللی و ارزی روبرو شدیم که یک مورد با تدابیر هیئت مدیره حل شد و دیگری مربوط به شکایت کالدرون و دستیار وی می گردد که همچنان باقی است. قرارداد فعالی از گذشته برای باشگاه وجود دارد و طبق آن نمی توانیم هیچ گونه فعالیت مالی، عایدیی و پولسازی داشته باشیم. گزینه کسب عایدی از خود فوتبال و مسابقه هم که به کلی در ایران منتفی است و شاید از این جهت تنها نمونه در جهان باشیم! ما طرح ها و ایده ها را آماده نموده ایم و فقط منتظریم تا مجوز اجرای آنها فراهم گردد.

صدری ادامه داد: دوست داریم به طرفداران خبرهای خوبی بدهیم، ولی ابتدا باید کمی دست و پای پرسپولیس باز گردد. این طور که دست و پای پرسپولیس محکم بسته شده است نگران مان می نماید. البته ما تسلیم نمی شویم. به قول و قراری که با طرفداران و تیم گذاشتیم پاینده هستیم و تا آخرین لحظه می جنگیم ولی باید یک حداقل شرایطی هم فراهم گردد. اگر مجموعه ای مثل پرسپولیس با این بازار بالقوه و پتانسیل بالای برند، امکان فعالیت مالی در این فوتبال را نداشته باشد، زنگ خطر عظیم برای آینده فوتبال کشور است. من در همین جا از اعضای تیم هم کمال تشکر را دارم، هر چند که این تشکر و قدردانی از مسائل آنها نمی کاهد. آنها حق دارند نگران باشند. ما هم به خاطر مسائلی که گفتم و بعلاوه تنهایی که گریبان باشگاه را گرفته، نگرانیم اما به هر شکلی که شده اجازه نمی دهیم این فرایند ادامه پیدا کند و اقداماتی در دست انجام است تا شرایط را تغییر دهیم.

وی در این مورد که جدا از مسائل و مسائل مالی، یکسری فشارهای جانبی از سوی عوامل چند باشگاه با ابزاری مثل بیانیه و مصاحبه علیه پرسپولیس وجود دارد و تیم های دیگر از سکوت و اصرار پرسپولیس به اخلاق گرایی سواستفاده می نمایند، گفت: بله متاسفانه فضای سختی علیه پرسپولیس ایجاد شده که ما را متعجب می نماید. البته جوابی به این حرف ها نمی دهیم چون در زمین بازی، برترین نتایج را می گیریم. در این شرایط، آنها را با حرف ها و ادعاهای واهی که مطرح می نمایند تنها می گذاریم. ما معتقدیم یک تیم فوتبال یا باید نتیجه بگیرد و یا علیه تیم صدرنشین مصاحبه کند!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 تیر 1400 بروزرسانی: 29 تیر 1400 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1686

به "صدری: آنهایی را که با ادعاهای واهی مطالبی علیه پرسپولیس مطرح می نمایند، تنها می گذاریم، با مسائل زیادی روبرو هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدری: آنهایی را که با ادعاهای واهی مطالبی علیه پرسپولیس مطرح می نمایند، تنها می گذاریم، با مسائل زیادی روبرو هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید