لاوروف: فشار و تحریم روسیه راه به جایی نخواهد برد

به گزارش مجله عکسفا، به گزارش خبرنگاران، سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه در مصاحبه با شبکه یکِ تلویزیون این کشور گفت رابطه مسکو-واشنگتن به سطح جدیدی تنزل یافته حال آنکه روسیه همچنان امید دارد که در نهایت حسن نیت بر احساسات خصمانه آمریکا غلبه کند.

لاوروف: فشار و تحریم روسیه راه به جایی نخواهد برد

وی در این باره اضافه نمود: از یک سو، این تقابل به اوج رسیده و از سوی دیگر، این کور سوی امید وجود دارد که آنها بالغ هستند و مخاطرات هرگونه تشدید تنش را درک می نمایند.

لاوروف با بیان اینکه واژه جنگ از سوی غربی ها به محافل دیپلماتیک راه یافت، ادامه داد: اما در حال حاضر، واژه جنگ هیبریدی که از سوی روسیه مورد استفاده قرار می گیرد، توصیف متداول تری است از آنچه که غرب به عنوان تحول اصلی حیات بین الملل تلقی می نماید.

این دیپلمات روس در نهایت اضافه نمود: سیاست فشار و تحریم که سیاست انتخابی دولت آمریکا است شانسی برای موفقیت ندارد. این موضوع جدیدی نیست و این طور نیست که جو بایدن با تشدید لفاظی ها و اعمال فشار از همه جوانب، شروعگر تحریم علیه روسیه بوده است.

وی تاکید نمود: این مسئله ای است که از سال ها قبل در جریان بوده و به لحاظ تاریخی، تحریم ها علیه روسیه حتی قبل از دوره اوباما شروع شد و تشکیل ساختار ایدئولوژیکی آن به سال 2013 و حتی قبل از ماجرای اوکراین (جدایی کریمه) بازمی شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1400 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1536

به "لاوروف: فشار و تحریم روسیه راه به جایی نخواهد برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لاوروف: فشار و تحریم روسیه راه به جایی نخواهد برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید