لیگ نوزدهم در حال فراموش شدن است، اسکوچیچ روزهای سختی دارد

به گزارش مجله عکسفا، محسن یوسفی در گفت وگو با خبرنگاران، ضمن اشاره به شیوع ویروس کرونا در ایران درباره شرایط تیم استقلال گفت: شیوع ویروس کرونا باعث شد که لیگ برتر همانند سایر رشته ها تعطیل گردد و شرایط فوتبال ما در هاله ای از ابهام قرار گیرد. استقلال هم تا اینجای فصل روزهای خوبی را تجربه ننموده است. البته در اواخر حضور استراماچونی، آبی پوشان فرایند رو به رشدی را پیدا نموده و بر روی نوار برد بودند.

لیگ نوزدهم در حال فراموش شدن است، اسکوچیچ روزهای سختی دارد

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال اضافه نمود: تغییرات مدیریتی و مصدومیت ها به ضرر استقلال و در واقع بلای جان این تیم شد. زوج قائدی و دیاباته که گل های خوبی را برای استقلال زدند، از هم پاشیدند. باید امیدوار بود با تعطیلات پیش رو، مصدومان استقلال به شرایط آرمانی بازگردند. متأسفانه با شیوع ویروس کرونا در کشور، همه لیگ نوزدهم را فراموش نموده اند و اینطور به نظر می رسد که این لیگ نیمه کاره به انتها برسد.

وی در مورد حضور علی فتح الله زاده در استقلال اعلام کرد: فتح الله زاده تجربه مدیریت در فوتبال و بخصوص استقلال را دارد؛ او شناخت خوبی از آبی پوشان داشته ولی در بدترین زمان ممکن به استقلال آمده است. بدهی های بازیکنان خارجی و پرداخت مطالبات بازیکنان حال حاضر، شرایط را سخت را می نماید. حال فتح الله زاده باید از این مسائل به سلامت عبور کند ضمن اینکه وی باید از معاونانی استفاده کند که کاربلد بوده و بتوانند همراه اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل مسائل استقلال را رفع نمایند.

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال در مورد انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی جدید تیم ملی ایران هم توضیح داد: اسکوچیچ مربی ای است که در فوتبال ایران، همه او را می شناسند. البته او عملکرد موفقی نداشته و سرمربی تیم هایی بوده که نتایج قابل قبولی کسب نموده اند. بعضی معتقدند نحوه حضور اسکوچیچ در تیم ملی مشکوک بوده است. در هر صورت اسکوچیچ با فوتبال ایران روزهای سختی را خواهد داشت. به عنوان یک ایرانی امیدوار هستیم با این مربی هم بتوانیم به جام جهانی صعود کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 814

به "لیگ نوزدهم در حال فراموش شدن است، اسکوچیچ روزهای سختی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ نوزدهم در حال فراموش شدن است، اسکوچیچ روزهای سختی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید